Συναγερμός για νέο ναρκωτικό που φέρει την ονομασία… Facebook

ImageHandler (14)_61
Τη στιγμή που ο αριθμός νέων ναρκωτικών αυξάνεται διαρκώς, ένα νέο συνθετικό ναρκωτικό που φέρει χαραγμένο το γράμμα «F» του δημοφιλούς τόπου κοινωνικής δικτύωσης Facebook έχει σημάνει συναγερμό στις αστυνομικές αρχές της Ουγγαρίας.
Σύμφωνα με την βρετανική Express, αλλά και περισσότερα διεθνή δημοσιεύματα, το χάπι με το χαρακτηριστικό «F» κυκλοφορεί στην Βουδαπέστη, ωστόσο εκφράζονται φόβοι ότι σύντομα μπορεί να διακινηθεί και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Το γαλάζιο χάπι που συνήθως οι χρήστες το βρίσκουν σε κλαμπς, αλλά και σε στέκια τοξικομανών στην ουγγρική πρωτεύουσα, μπορεί να προκαλέσει παραισθήσεις, σοβαρά προβλήματα στην υγεία, μέχρι και θάνατο.
Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα η σύστασή του δεν είναι ακόμα σαφής, ωστόσο είναι σίγουρο ότι η ουσία που περιέχεται είναι εξαιρετικά επικίνδυνη.
«Προσοχή, 15 άνθρωποι που έχουν κάνει χρήση του χαπιού με το “F” έχουν καταλήξει στο νοσοκομείο με σοβαρά συμπτώματα και έχουν μεταφερθεί στην εντατική», αναφέρει ανακοίνωση της αστυνομίας της Ουγγαρίας.
Οι γιατροί προειδοποιούν ότι τα συμπτώματα παρουσιάζουν μεγάλη διάρκεια, κυρίως οι παραισθήσεις, με αποτέλεσμα κάποιοι από αυτούς που νοσηλεύτηκαν να έχουν μεταφερθεί σε ψυχιατρική πτέρυγα με σοβαρά ψυχικά συμπτώματα.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Index.hu η λήψη του ναρκωτικού προκαλεί μεταξύ άλλων υπνηλία, δυσκολία στην κίνηση και παραισθήσεις, ενώ δεν έχει δοθεί καμία εξήγηση για την ονομασία του χαπιού, ούτε έχει ακολουθήσει οποιαδήποτε ανακοίνωση από τους επικεφαλής του δημοφιλούς ιστότοπου.