‘’ Οι δημοσκοπήσεις αποτελούν εργαλείο πολιτικού διαλόγου εφόσον τηρούνται οι κανόνες της δεοντολογίας.
Πέρα από την εγγραφή των εταιρειών ,που διενεργούν δημοσκοπήσεις, στο Μητρώο Φορέων και Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων του ΕΣΡ, οι εταιρείες αυτές πρέπει να υπάγονται και στο σύστημα Ποιοτικού Ελέγχου Συλλογής Στοιχείων (ΠΕΣΣ) που έχει συστήσει ο ΣΕΔΕΑ και αναγνωρίσει η Πολιτεία (με το Ν 3603/2007), για να υπάρχει έλεγχος στην ποιοτική συλλογή των στοιχείων.
Αν δεν τηρούνται αυτές οι προϋποθέσεις , τότε οι δημοσκοπήσεις από εργαλείο πολιτικού διαλόγου μετατρέπονται σε εργαλείο χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Δεν χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι το 2014, δημοσκόπηση που είχε γίνει το ίδιο διάστημα, δύο μήνες πριν από τις εκλογές, έβγαζε τέταρτο το Στράτο Καρίκη. Στην κάλπη όλα αυτά διαψεύστηκαν αφού ο Στράτος Καρίκης μπήκε στο δεύτερο γύρο και διεκδίκησε το Δήμο.
Η ΝΕΑ ΜΕΡΑ είναι δίπλα στους πολίτες, ο Στράτος Καρίκης είναι καθημερινά στο δρόμο, συζητά με τους πολίτες της Ρόδου, αναλύει και καταθέτει τις προγραμματικές του προτάσεις . Αυτή η διαδικασία είναι η καλύτερη δημοσκόπηση, αποτυπώνει τις πραγματικές διαθέσεις των πολιτών.
Με καθαρά πρόσωπα, με πρόγραμμα και με ανθρωπιά κερδίζουμε, καθημερινά, την εμπιστοσύνη των πολιτών.