Ροδίτικη εταιρεία δίνει το budget της για διαφήμιση στο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Θηλέων Ρόδου

Γίνε μέρος της προσπάθειας για το «Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Θηλέων Ρόδου»
Η ιδέα ξεκίνησε με τον προϋπολογισμό για το ύψος του ποσού της καμπάνιας της “REBRANDING HOTELS” το οποίο θα έπρεπε να δαπανηθεί στα social media για να αποκτηθεί η απαραίτητη αναγνωρισιμότητα.
Έτσι αποφασίσαμε με τα ίδια χρήματα κ την δική σας συμβολή να πετύχουμε κ τα δύο!
Η ιδέα είναι απλή … όλοι μαζί μπορούμε !
Μάθε περισσότερα στο :
https://www.facebook.com/rebrandinghotels/

 

Pin It on Pinterest