Κάρτα υγείας για όλους τους κατοίκους των νησιών

Κάρτα υγείας για όλους τους κατοίκους των νησιών, κάλυψη των αγροτικών με γενικούς ιατρούς μέσω κινήτρων και συστήματα τηλεϊατρικής, οι αποφάσεις στην Προσυνεδριακή Συνάντηση Εργασίας των δήμων της Δωδεκανήσου Ολοκληρώθηκε σήμερα στο πλαίσιο της επικείμενης διεξαγωγής του Παγκοσμίου Συνεδρίου Υγιών Πόλεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας η Προσυνεδριακή Συνάντηση Εργασίας των Δήμων της Δωδεκανήσου που ξεκίνησε την Πέμπτη 18/9 στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Ρόδο υπό την Αιγίδα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Κατόπιν των διεργασιών του συνεδρίου προκύπτει ότι ο γιατρός χρειάζεται να είναι παρόν στο χώρο του ιατρείου τη στιγμή που έχει ανάγκη ο ασθενής. Είναι ανάγκη να υπάρξει ένα νέο υγειονομικό μοντέλο αποκλειστικά για τη νησιωτική Ελλάδα. Η πρόταση είναι να υπάρχει μοριοδότηση της προϋπηρεσίας των γιατρών, που έχουν ολοκληρώσει τη γενική ιατρική, τουλάχιστον 2-3 χρόνια σε παραμεθόριες περιοχές των νησιών. Στα πλαίσια της ΚΕΔΕ πρώτο θέμα πρέπει να είναι η κάλυψη όλων των νησιών από ειδικευμένους ιατρούς ώστε να προστατεύεται η ζωή των μόνιμων κατοίκων των νησιών αλλά και των επισκεπτών τους. Καθώς υψίστης σημασίας είναι και να δημιουργηθεί κάρτα υγείας για όλους τους κατοίκους των νησιών.

Παρόντες ήταν ο Δήμαρχος Αμαρουσίου και Προέδρος ΕΔΔΥΠΠΥ κ. Γ. Πατούλης, ο Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ. Σ. Σπυρίδων, ο Γ.Γ. του Υπουργείου Εσωτερικών κ. Δ. Καλογερόπουλος, ο πρώην βουλευτής κ. Παππάς, ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Ρόδου κ. Χ. Μαντάς, ο Δήμαρχος Ρόδου κ. Φ. Χατζηδιάκος, η Δήμαρχος Τήλου κα Μ. Αλειφέρη, ο Δήμαρχος Νίσυρου κ. Χ. Κορωναίος, ο Δήμαρχος Λειψών κ. Φ. Μάγγος, ο Δήμαρχος Μεγίστης κ. Π. Πανηγύρης, ο Δήμαρχος Χάλκης κ. Μ. Πατρός, ο Δήμαρχος Καρπάθου κ. Η. Λάμπρος, ο Δήμαρχος Σύμης κ. Ε. Παπακαλοδούκας, ο Δήμαρχος Καλύμνιων κ. Ι. Γαλούζης, ο Δήμαρχος Λέρου κ. Μ. Κόλιας και ο ιατρός του ΙΣΡ κ. Η. Τσερκης . Τα αποτελέσματα που θα εξαχθούν, ο Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ κ. Γ. Πατούλης θα τα παραδώσει στον Υπουργό Υγείας κ. Μ. Βορίδη προς υλοποίηση.