Αν δεν είναι δυνατή η φόρτιση της μπαταρίας σας ή αν στη συσκευή σας εμφανίζεται μια εικόνα χαμηλής στάθμης μπαταρίας, μια μαύρη οθόνη ή μια ειδοποίηση τύπου “το αξεσουάρ δεν υποστηρίζεται”, ακολουθήστε αυτά τα βήματα.
- Ελέγξτε το βύσμα στο κάτω μέρος του τηλεφώνου:
- Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν τυχόν λυγισμένες ακίδες στο βύσμα.
- Βεβαιωθείτε ότι το βύσμα είναι καθαρό από τυχόν υπολείμματα.
- Αν υπάρχουν λυγισμένες ακίδες ή υπολείμματα, επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης της Apple.
- Διαφορετικά, συνεχίστε τη διαδικασία αντιμετώπισης προβλημάτων.
- Βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί η πρίζα που χρησιμοποιείτε.