Η Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Δωδεκανήσου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τα αποτελέσματα του 74ου Πανελλήνιου Μαθηματικού διαγωνισμού με την επωνυμία «Ο Ευκλείδης» ο οποίος διεξήχθη στις 18 Ιανουαρίου 2014. Οι μαθητές που προκρίθηκαν είναι αλφαβητικά ανά τάξη οι παρακάτω :
Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
ΒΑΣΙΛΑΚΗ |
ΑΓΝΗ |
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΟΔΟΥ |
ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ |
ΑΔΑΜ |
ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ |
|
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ |
ΚΑΤΣΑΝΕΒΑΚΗΣ |
ΜΑΡΙΟΣ |
1ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΡΟΔΟΥ |
ΚΩΣΤΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
3ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΡΟΔΟΥ |
|
ΤΣΙΝΝΑΣ |
ΚΩΝ/ΝΟΣ |
ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ |
|
Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ |
ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ |
ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΡΟΔΟΥ ΑΕΜΕ |
Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ |
ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ |
ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ |
Οι μαθητές αυτοί θα συνεχίσουν την προσπάθεια τους στον διαγωνισμό με την επωνυμία «Ο Αρχιμήδης» ο οποίος θα διεξαχθεί στις 22 Φεβρουαρίου 2014 στην Αθήνα. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στην προσπάθεια τους.
Ανακοινώνονται επίσης τα αποτελέσματα των διαγωνισμών, για μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, με την επωνυμία «Ίππαρχος», ο οποίος διεξήχθη το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014 και «Εύδημος» που διεξήχθη στις 19 Οκτωβρίου 2013. Η εξάδα των μαθητών που πρώτευσαν και στους δύο διαγωνισμούς είναι με σειρά επιτυχίας:
1 |
ΑΡΝΙΚΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
3ο Γυμνάσιο Ρόδου |
1ο ΒΡΑΒΕΙΟ |
2 |
ΣΚΟΥΜΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΑΓΓΕΛΟΣ |
Ροδίων Παιδεία |
2ο ΒΡΑΒΕΙΟ |
3 |
ΑΝΑΣΤΑΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
3ο Γυμνάσιο Ρόδου |
3ο ΒΡΑΒΕΙΟ |
4 |
ΜΑΛΛΙΑΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ |
3ο Γυμνάσιο Χώρας Καλύμνου |
ΕΠΑΙΝΟΣ |
5 |
ΑΛΜΠΡΕΧΤ ΜΕΡΣΙΝΑ |
Ροδίων Παιδεία |
ΕΠΑΙΝΟΣ |
6 |
ΠΡΩΤΟΓΕΡΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ |
Ροδίων Παιδεία |
ΕΠΑΙΝΟΣ |
Στο φετινό διαγωνισμό συμμετείχε μεγάλος αριθμός μαθητών από την Δωδεκάνησο.
Συγχαίρουμε όχι μόνο τους μαθητές που διακρίθηκαν αλλά και όσους συμμετείχαν. Θα είμαστε δίπλα τους για να τους βοηθήσουμε να καλλιεργήσουν κι άλλο την αγάπη που έχουν για τα μαθηματικά. Στόχος του Παραρτήματος είναι να οργανωθούν περισσότερα μαθήματα προετοιμασίας με την εθελοντική συμμετοχή όλο και περισσότερων συναδέλφων Μαθηματικών.
Επίσης συγχαίρουμε και τους γονείς των μαθητών. Ο ρόλος τους είναι καθοριστικός γιατί αυτοί επιλέγουν τη συμμετοχή των παιδιών τους σε κατάλληλες δραστηριότητες οι οποίες αρχίζουν από απλές συζητήσεις που αφορούν τα μαθηματικά της καθημερινότητας, παρότρυνση για επαφή με τα απαραίτητα μαθηματικά βιβλία και περιοδικά και συμμετοχή στους διαγωνισμούς.
Για τη Διοικούσα Επιτροπή