Πραγματικός διάλογος ανάμεσα στον υπεύθυνο βάρδιας του τηλεφωνικού κέντρου, του ΕΚΑΒ Ρόδου, και υπάλληλου υποδοχής μεγάλου ξενοδοχείου της δυτικής πλευράς του νησιού
– ΕΚΑΒ Ρόδου, παρακαλώ
– ΘΕΛΩ ένα ασθενοφόρο
– Παρακαλώ, περιγράψτε μου τι έχει συμβεί
– Μια πελάτισσα κτύπησε χαμηλά στο πόδι…στην παραλία
– Από που παίρνεται τηλέφωνο;
– Από το ξενοδοχείο ….
– Που βρίσκεται η τραυματίας τώρα;
– Στο δωμάτιό της!!!
– Δηλαδή μπορεί να μετακινηθεί
– Δεν ξέρω, δεν την είδα!!
– Σας παρακαλώ, επειδή αυτή τη στιγμή τα δύο ασθενοφόρα επιχειρούν, θα μπορούσατε να πάτε να δείτε τι ακριβώς συμβαίνει και να με ειδοποιήσετε; Αν μπορεί να μπει σε ταξί, από τη στιγμή που μπορεί να μετακινηθεί, θα ήταν ευχής έργο.
Η φωνή της υπάλληλου υποδοχής αλλάζει, γίνεται τραχιά, πιο έντονη, απειλητική, τρομαχτική…
– ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΥΡΙΕ, ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΤΑΞΙ;;;!!!
ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΩ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ!
ΑΝΕΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ!!!
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ…
Παναγιώτης Σπανός
ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΡΟΔΟΥ