Βράβευση του Γιώργου Ματσίγκου για την συμβολή του στον τουρισμό


Hotel of the Year Awards Winners

Τα ξεχωριστά ξενοδοχεία μιας ιδιαίτερης χρονιάς

Για τρίτη συνεχή χρονιά, και σε μια συγκυρία όπου η ποιότητα και η μοναδικότητα έχουν περισσότερη σημασία παρά ποτέ, τα Greek Hotel of the Year Awards αναδεικνύουν κάποια από τα πιο ξεχωριστά ξενοδοχεία της Ελλάδας.


Τα Hotel of the Year Awards ανέδειξαν για άλλη μια χρονιά ξενοδοχεία μοναδικού χαρακτήρα κάθε τύπου και μεγέθους και σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Ανακαλύψτε όλα τα ξενοδοχεία που διακρίθηκαν στην ιστοσελίδα www.hoteloftheyear.gr

Η ξεχωριστή σημασία της φετινής διοργάνωσης

Τις υποψηφιότητες στα Greek Hotel of the Year Awards, που διοργανώνονται για τρίτη συνεχή χρονιά από το Hotel&Restaurant με την υποστήριξη του ΕΟΤ και υπό την αιγίδα του ΣΕΤΕ, αξιολόγησε εικοσιπενταμελής κριτική επιτροπή με πρόεδρο τον Πάνο Αλμυράντη, Γενικό Διευθυντή του Daios Cove και Αντιπρόεδρο της EHMA – European Hotel Managers Association. Όπως σχολίασε ο κ. Αλμυράντης σχετικά με τη σημασία της φετινής διοργάνωσης:

«Είμαστε περήφανοι που ως κριτική επιτροπή συμβάλλουμε στην εδραίωση των προτύπων αριστείας στα ελληνικά ξενοδοχεία. Ο υγιής ανταγωνισμός είναι απαραίτητος για να εμπνεύσει την αριστεία και να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα σε έναν τομέα πολύπλευρης σύνθεσης αισθητικής, εγκαταστάσεων και υπηρεσιών.

Οι φετινοί συμμετέχοντες έδειξαν αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα σε ένα έτος πρωτοφανών προκλήσεων. Με την ελπίδα και την ανάκαμψη του τουρισμού στον ορίζοντα, προσβλέπουμε σε ένα αναζωογονημένο και λαμπρό μέλλον. Τα φετινά βραβεία είναι κάτι περισσότερο από μια γιορτή των επιτευγμάτων των βραβευθέντων. Τιμούν τις αρχές της σκληρής δουλειάς, της δέσμευσης, της αποφασιστικότητας, της ηγεσίας και της επιτυχίας».

Την ανάγκη για θετικά μηνύματα στον ξενοδοχειακό χώρο επεσήμανε ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ:

«Η φετινή διοργάνωση προσδίδει μια αισιοδοξία την οποία έχει πολύ ανάγκη ο κόσμος και ειδικά ο κλάδος του τουρισμού. Δίνει μία ώθηση προς τα εμπρός σε μία περίοδο που είναι έντονη η απαισιοδοξία και οι αρνητικές ειδήσεις και σκέψεις. Επίσης, η ανάδειξη καλών πρακτικών και θετικών παραδειγμάτων στον χώρο, είναι ένα ισχυρό μήνυμα προς το εσωτερικό αλλά και προς το εξωτερικό ότι η Ελλάδα είναι εδώ, διαθέτει ένα εξαιρετικό τουριστικό προϊόν αλλά και πολύ σημαντικές υποδομές φιλοξενίας που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στον διεθνή ανταγωνισμό. Χρειαζόμαστε τέτοια θετικά μηνύματα γι’ αυτό και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού υποστηρίζει έμπρακτα τη φετινή διοργάνωση».  

Τρεις σημαντικές τιμητικές βραβεύσεις

Ειδική βαρύτητα έχουν τα τιμητικά βραβεία που απονέμονται σε εξέχοντες επαγγελματίες της ελληνικής ξενοδοχίας. To LifetimeAchievementAward των Hotel of the Year απονεμήθηκε φέτος στον Γιώργο Ματσίγκο, Γενικό Διευθυντή των Atrium Hotels. Η καριέρα του στην ξενοδοχία ξεκίνησε το 1974, έχει εκπροσωπήσει τη Ρόδο και την Ελλάδα σε πάνω από 1000 τουριστικές εκθέσεις στον κόσμο, συμβάλλοντας έτσι στο άνοιγμα τουριστικών αγορών από τη Γαλλία μέχρι το Αζερμπαϊτζάν, ενώ από την θέση του Προέδρου του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου και Αντιπροέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων είναι πολύτιμος αρωγός στην ανάπτυξη του κλάδου.

Το βραβείο General Manager of the Year κέρδισε ο ΓιώργοςΣπυρόπουλος, Chief Operating Officer των Electra Hotels & Resorts.  Με επαγγελματική εμπειρία σε λειτουργικές θέσεις και πωλήσεις και εξαιρετικό ακαδημαϊκό υπόβαθρο, προΐσταται των διοικητικών τμημάτων και των ξενοδοχείων, με πρόκληση την περαιτέρω εξέλιξη και ενδυνάμωση του Ομίλου.  Τον τελευταίο χρόνο, μέσα από ένα πλήθος πολυεπίπεδων δραστηριοτήτων, ηγείται των δράσεων προσφοράς του ομίλου στην τοπική κοινωνία συνδράμοντας θετικά σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνουμε.

Τον τίτλο Spa Manager of the Year κέρδισε η ΈλληΣουμάκη, Spa Manager Six Senses Spa – Porto Elounda Golf&Spa Resort. Η εστίαση στην εξυπηρέτηση πελατών και η ικανότητά της να καλλιεργεί πολύτιμες σχέσεις, αποτελούν βασικά συστατικά της επιτυχημένης πορείας του Six Senses Spa at Porto Elounda Golf&Spa Resort.Το πολυμορφικό κράμα αθλητικής της πορείας ως μέλος της εθνικής μας ομάδας κολύμβησης, σπουδών και επαγγελματικής εμπειρίας, την βοήθησαν να διαμορφώσει ένα χαρακτήρα υποδειγματικής εξυπηρέτησης και ολιστικής προσέγγισης.

Τα Hotel of the Year Awards 2021 διοργάνωσε το Hotel&Restaurant Daily της Boussias με την υποστήριξη του ΕΟΤ και υπό την αιγίδα του ΣΕΤΕ. Χρυσός χορηγός των βραβείων είναι το ekdromi.gr και χορηγοί επικοινωνίας οι: AthensInsider, Glow.gr, GTP, in2life, Reader.grκαιTravelDailyNews.

ΚΥΡΙΕ ΓΕΝΙΚΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ, ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ HOTEL OF THE YEAR, ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ

ΣΥΓΧΑΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ BOUSSIAS COMMUNICATIONS ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ HOTEL OF THE YEAR AWARDS ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΚΟ.ΑΛΜΥΡΑΝΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ.

Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ HOTEL OF THE YEAR AWARDS ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΦΕΤΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΚΛΑΔΟ, ΣΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΛΟΓΩ COVID-19. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΖΩΝΤΑΣ ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ, ΡΙΣΚΑΡΑΝ, ΑΝΟΙΞΑΝ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΑΡΙΣΤΕΣ, ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ, ΜΕ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΝΕΤΕΛΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ BRAND NAME, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΑΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΣΑΙΖΟΝ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ MARKETING.

Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΟΥ

ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ 47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΩΝ ATRIUM HOTELS AND RESORTS ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ, ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ATRIUM PALACE, ATRIUM PRESTIGE ΚΑΙ ATRIUM PLATINUM.

ΓΙ’ΑΥΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΤΥΧΕΙ … ΠΡΟΣΦΕΡΩΝΤΑΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΣΥΜΒΑΛΛΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. ΓΙ’ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

ΟΤΙ ΠΕΤΥΧΑ … ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ… ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ … ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΜΟΥ … ΗΜΟΥΝΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ …ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ … ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΩ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ… ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑ .. ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ … ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΑΝ ΕΡΓΑΖΩΜΕΝΟΣ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ …

ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΣΟΥ … ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ … ΔΕΙΧΝΩΝΤΑΣ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ …

Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΞΥΠΝΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ. ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο DAVINCI … ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ …

ΑΥΤΟ ΣΤΟΧΕΥΑ ΠΑΝΤΑ … ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ … ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ …

ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΨΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ, ΟΤΙ, ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ … ΑΛΛΑ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ … ΦΙΛΟΥΣ … ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ … ΧΑΜΟΓΕΛΟ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ … (ΑΓΑΠΗ … ΧΑΜΟΓΕΛΟ …) ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ (ΠΡΑΓΜΑΤΑ) ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ!!! ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ!!!

ΗΤΑΝΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΝΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ, ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑ, ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ, ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.

ΛΟΓΩ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ … ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑΞΑΝ …

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ COVID ΕΠΟΧΗ?

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο COVID ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΑΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΗΣ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑ RESTART ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ, ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ, ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ – ΑΕΙΦΟΡΟ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΦΟΡΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΕΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΟΤΙ Η ΤΟΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ BRAND NAME ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. Ο ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ! ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΝΤΟΥ. ΜΕΤΑ ΤΟΝ COVID, Ο ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ, ΜΕΣΩ ΒΙΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ. ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΗΓΕ, ΤΙ ΕΙΔΕ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ, ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΕΖΗΣΕ, ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ … ΕΠΙΣΗΣ , ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΡΩΝΕ … ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΞΑΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗ – MARKETING. ΤΟ ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ. ΤΕΛΟΣ, ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΞΩΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ, ΣΥΓΚΡΙΣΗ, ΕΞΕΛΙΞΗ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ, ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ, Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ, ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΑΙΖΟΝ!

Διαβάστε περισσότερα νέα εδώ

Pin It on Pinterest