Εξαίρετη η συνεργασία Ε.Ο.Τ. Ηνωμένου Βασιλείου – Ιρλανδίας και Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου
Η ομορφιά του ροδίτικου τοπίου, τα αξιοθέατα της Ρόδου, η ιστορία και ο πολιτισμός του νησιού, η Μεσαιωνική Πόλη αλλά και η ευγένεια των κατοίκων, η μοναδική ροδίτικη φιλοξενία και οι παραδοσιακές γεύσεις του νησιού, κέρδισαν τις καρδιές των τριών Ιρλανδών δημοσιογράφων- παρουσιαστών, γνωστών bloggers, αλλά και ολόκληρου του τηλεοπτικού συνεργείου από την κρατική ιρλανδική τηλεόραση, που επισκέφθηκαν για πέντε ημέρες το νησί της Ρόδου από τις 13-18 ΜαΪου 2025, στο πλαίσιο ενός δημοσιογραφικού ταξιδιού που διοργάνωσε ο Ε.Ο.Τ. Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου.
Σκοπός του ταξιδιού ήταν η προβολή του νησιού στην ιρλανδική αγορά ως ιδανικού προορισμού για καλοκαιρινές και οικογενειακές διακοπές, αλλά και η ανάδειξη άλλων πτυχών του, όπως ο πολιτισμός, η γαστρονομία και οι δυνατότητες για εναλλακτικό τουρισμό.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα αφιέρωμα της Ρόδου, μιας άλλης κυριολεκτικά Ρόδου, στην ταξιδιωτική δημοφιλή εκπομπή Téacs Taistil της κρατικής ιρλανδικής τηλεόρασης TG4, μιας εκπομπής που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο περιπέτεια, πολιτισμό, διαδραστικές δράσεις και χιούμορ και απευθύνεται σε νεανικό κοινό!
Η συγκεκριμένη ιρλανδική ταξιδιωτική σειρά που προβάλλεται στο κρατικό κανάλι TG4, έχει ήδη φτάσει στην τέταρτη σεζόν της και η Ρόδος θα παρουσιαστεί σε επεισόδιο του 4ου κύκλου, τον Απρίλιο του 2026.
Το τηλεοπτικό συνεργείο της δημοφιλούς ταξιδιωτικής εκπομπής “Téacs Taistil” στο Ιρλανδικό κανάλι TG4 αποτελείται από τους LauraHeeney– δημοσιογράφο και παρουσιάστρια, τον Proinsias Ó Coinn δημοσιογράφο και παρουσιαστή από τη Νότια Armagh, με πάθος για τα ταξίδια και τις ανθρώπινες ιστορίες και τον Séaghan Ó Súilleabháin γνωστό ως @thekerrycowboy, αγρότη και εκπαιδευτικό με ενεργή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα. Σκηνοθέτης της εκπομπής και για τη Ρόδο είναι ο MauriceSweeney και παραγωγός ο MaireadTucker. Το τηλεοπτικό συνεργείο συμπληρώνουν τα μέλη ChloeTynan, MichaelO‘Donovan, AlistairFish και FinnyByrne.
Το αφιέρωμα στη Ρόδο είχε πολλά γυρίσματα σε μοναδικά σημεία του νησιού, σε παραδοσιακά σπίτια, Μνημεία, την Μεσαιωνική Πόλη όπου παρακολούθησαν και θεατρικό δρώμενο, δοσμένο μοναδικά από τα μέλη του Μεσαιωνικού Ρόδου.
Η τηλεοπτική κάμερα απαθανάτιζε τους τρεις παρουσιαστές να συμμετέχουν σε μαθήματα κεραμικής και μαθήματα για το πώς να φτιάχνουν μελεκούνια. Γεύθηκαν την παραδοσιακή ροδίτικη κουζίνα, σε εκπληκτικά εστιατόρια και πάνω απ΄ όλα γνώρισαν ανθρώπους του νησιού καιέζησαν νέες εμπειρίες και τη γνωστή ροδίτικη φιλοξενία. Πήραν μαζί τους μελεκούνια και παραδοσιακά γλυκίσματα που τους χάρισαν ντόπιοι επιχειρηματίες.
Η σύντομη αυτή επίσκεψη ήταν καθοριστική για τους Ιρλανδούς επισκέπτες οι οποίοι γνώρισαν τη Ρόδο όχι μόνον ως τουριστικό προορισμό, αλλά ως προορισμό εναλλακτικού τουρισμού, φυσιολατρικού και γαστρονομικού ενδιαφέροντος.
«Είναι γεγονός ότι από όσα γυρίσματα είδαμε μέχρι τώρα πρόκειται για ένα διαφορετική εκπομπή, μία ταξιδιωτική εκπομπή που συνδυάζει με ξεχωριστό ομολογουμένως τρόπο την περιπέτεια, πολιτισμό και χιούμορ, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους θεατές και ένα αφιέρωμα στη Ρόδο αλλιώτικο από τα άλλα. Οι τηλεθεατές θα δουν μία άλλη Ρόδο, που μπορεί και συνδυάζει ομορφιά, δρώμενα, πλούσιες εμπειρίες και την αυθεντική ροδίτικη φιλοξενία, σήμα κατατεθέν του τόπου και της χώρας μας! Αυτός εξάλλου είναι κι ένας από τους στόχους της δημοτικής αρχής και της Διεύθυνσης Τουρισμού, η προβολή της άλλης πλευράς της Ρόδου, εν κατακλείδι η ανάδειξη του εναλλακτικού τουρισμού σε όλες του τις εκφάνσεις! Οι παρουσιαστές διαπίστωσαν μάλιστα ότι οι δύο λαοί, Έλληνες και Ιρλανδοί, έχουν ομοιότητες σε πολλά σημεία, είναι ανοιχτόκαρδοι, φιλικοί με τους ξένους, τους αρέσουν τα ταξίδια, έχουν πολλά κοινά παραδοσιακά μουσικά ακούσματα, χαίρονται και απολαμβάνουν με παρόμοιο τρόπο με εμάς την ίδια τη ζωή!» υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού Γεώργιος Τόππος.
Η τέταρτη σεζόν, που θα προβληθεί τον Απρίλιο του 2026, περιλαμβάνει επεισόδια από έξι πόλεις, όπως Βιέννη, Ταγγέρη, Λάρνακα, Ρόδος, Σικάγο και Τορόντο, με στόχο να προσελκύσει νεανικό κοινό ηλικίας 20–35 ετών.
Όλα τα επεισόδια είναι διαθέσιμα δωρεάν μέσω της πλατφόρμας TG4 Player:
Η εκπομπή επίσης διατηρεί ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok και το Instagram, όπου μοιράζεται στιγμιότυπα από τα ταξίδια και αλληλεπιδρά με το κοινό.
Στην υλοποίηση του αφιερώματος στη Ρόδο συνέβαλαν με τις χορηγίες τους ντόπιοι επιχειρηματίες όπως :
Hotel Association of Rhodes, Rhodos horizon boutique hotel, Caktus hotel, Mitsis la vita, Prestige, Savvas Ceramics, Filerimos café of Sikofilos, Melenia Pastry Shop, Miltos Pastry Shop, Koukos, Trekking hellas, Harley Davidson – Καρταμπούνης Βαγγέλης.











