Την παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού στην έκθεση World Travel Market…
Στους θεούς, τους μύθους και τους ήρωες, βασίζεται η νέα επικοινωνιακή καμπάνια για τον τουρισμό, την οποία παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη, εγκαινιάζοντας το περίπτερο της Ελλάδας, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού World Travel Market τη Δευτέρα, παρουσία πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών.
Η νέα επικοινωνία συνοψίζεται στην ιδέα ότι «οι έλληνες θεοί και ήρωες της μυθολογίας που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια, μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας», σημείωσε η υπουργός κατά την ομιλία της στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε. «Ολη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών ηρώων και μύθων», είναι ένα βασικό μήνυμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας. Σκοπός της είναι να θυμίσει τις αληθινές αξίες της ζωής, τους μύθους που μεταφέρουν διδάγματα ήθους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Η επικοινωνία θα διαχυθεί κυρίως μέσα από το διαδίκτυο, την επίσημη σελίδα visitgreece και τα social media που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική.
Στην ομιλία της η υπουργός τόνισε ότι η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name, επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού και επισήμανε τις θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται με στόχο να καλύψουν τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη. «Στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και σήμερα επιλέγουμε να αναδείξουμε πρόσθετα στοιχεία και δυνατότητες που έχει ο τόπος μας», ανέφερε η κυρία Κεφαλογιάννη. Και πρόσθεσε ότι «κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», υπογράμμισε.
Προσδιορίζοντας τους στόχους της τουριστικής πολιτικής για το επόμενο διάστημα, με βάση το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό, τόνισε ότι βασίζονται στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, την αύξηση της κατά κεφαλή δαπάνης των τουριστών, την αειφόρο ανάπτυξη και ανάδειξη νέων προορισμών με έμφαση στην προστασία των φυσικών και πολιτιστικών πόρων, την τόνωση της απασχόλησης και ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και τη διάχυση του τουριστικού πλεονάσματος στην περιφέρεια, τις τοπικές κοινωνίες και σε άλλους κλάδους της οικονομίας.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου παρουσιάστηκε φιλμ, με τίτλο «Gods, Myths, Heroes», παραγωγής του ΕΟΤ, το οποίο οπτικοποιεί όλη την επικοινωνία για το 2015. Καθώς η φετινή έκθεση WTM συμπίπτει και με τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού, ο διεθνούς φήμης δημοσιογράφος της Independent κ. Simon Calder παρουσίασε μια αναδρομή για τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού στη Μεγάλη Βρετανία.
Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κ. Πάνος Λειβαδάς υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της βρετανικής τουριστικής αγοράς και της WTM για τον ελληνικό τουρισμό. Επισήμανε τα θετικά αποτελέσματα για του εγχώριου τομέα, σε επίπεδο αφίξεων και εσόδων, υποστηρίζοντας ότι για τα συνεχόμενα ρεκόρ που καταγράφονται την τελευταία διετία στον ελληνικό τουρισμό, σημαντικό ρόλο, πέρα από τα προγράμματα και τις στρατηγικές, έχει παίξει η πολιτική σταθερότητα και το αίσθημα εμπιστοσύνης που έχει εμπεδωθεί στις διεθνείς αγορές.
Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι η Ελλάδα είναι ένας ιδιαίτερα θελκτικός τουριστικός προορισμός, σημειώνοντας ότι το τουριστικό της «προϊόν» διαρκώς εμπλουτίζεται με θεματικές ενότητες, οι οποίες βελτιώνουν το επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών, καλώντας περισσότερους βρετανούς τουρίστες να επισκεφθούν τη χώρα τα επόμενα χρόνια.
Συναντήσεις με TUI και Thomas Cook
Στο πλαίσιο της World Travel Market, η κυρία Κεφαλογιάννη είχε συναντήσεις με κορυφαίους παράγοντες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς και εκπροσώπους ΜΜΕ, στους οποίους εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι το 2015 θα είναι εξίσου καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό. Παράλληλα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ συναντήθηκε με αξιωματούχους της TUI TRAVEL PLC και στελέχη της Thomas Cook Group, σχετικά με τις προοπτικές που έχει ο ελληνικός τουρισμός το 2015.
Στη συνάντηση με εκπροσώπους της TUI, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων, τα βασικά σημεία κοινών δράσεων προώθησης και προβολής, o εμπλουτισμός των προγραμμάτων κρουαζιέρας από την TUI Cruises και άλλα θέματα, τα οποία θα υλοποιηθούν στο άμεσο μέλλον. Τέθηκαν ακόμα ζητήματα στρατηγικής της TUI σε σχέση με την Ελλάδα και τις νέες τάσεις στον τουρισμό.
Αντίστοιχα, τα στελέχη της Thomas Cook Group ενημερώθηκαν για θέματα υποδομής, κυρίως σε ότι αφορά στις αερομεταφορές, ενώ παρουσίασαν τα δικά τους προγράμματα για τουριστικούς προορισμούς και συζήτησαν τη μελλοντική συνεργασία τους με τον ΕΟΤ κυρίως στην online επικοινωνία.