Τα διατροφικά οφέλη της γλυκοπατάτας


Η γλυκοπατάτα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, μπορεί να «ταιριάξει» γευστικά σε πολλά πιάτα και σίγουρα αξίζει μια θέση στο διαιτολόγιό σας.

Ειδικότερα, αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, η οποία είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική λειτουργία της όρασης και τη διατήρηση της υγείας του δέρματος.

Ενδεικτικά, μια μέτρια γλυκοπατάτα καλύπτει πάνω από το 100% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σε βιταμίνη Α. Επιπλέον, είναι πλούσια σε βιταμίνες Β-6 και C, ενώ τα καροτενοειδή που περιέχει δρουν ως ισχυρά αντιοξειδωτικά και προστατεύουν τον οργανισμό από την επιβλαβή δράση των ελεύθερων ριζών.

Στη γλυκοπατάτα θα βρούμε επίσης σημαντικά ποσά φυτικών ινών, που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και καλίου, το οποίο συμμετέχει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Από την άλλη, διαθέτει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, γεγονός που συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο των επιπέδων γλυκόζης. Έτσι, μπορεί να αποτελέσει και μια πιο υγιεινή εναλλακτική έναντι της «κλασικής» πατάτας, για άτομα που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Αφήστε τα σχόλια σας

σχόλια

58 Shares
Share58
Tweet
Share
+1
Pin
Stumble