Ρεζίλι πάλι η Ρόδος με «μπαρ-απάτη» στην Παλιά Πόλη – Υπερτιμημένα ποτά και παραφουσκωμένοι λογαριασμοί

Για ακόμα φορά η Ρόδος έγινε πρωτοσέλιδο στον Βρετανικό τύπο για λάθος λόγους, καθώς “κακοί” επιχειρηματίες στην Μεσαιωνική Πόλη επιδίδονται σε μόνιμη βάση σε απάτες κατά τουριστών που κάνουν το λάθος ή παρασύρονται να ξαποστάσουν στα καταστήματα τους.

Δυστυχώς η κατάσταση επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο με καταγγελίες απο τουρίστες να κάνουν τον γύρω του κόσμου και το νησί να δυσφημίζεται ανα την υφήλιο.

Οι αρχές πρέπει να δράσουν και να προστατέψουν τους τουρίστες μας απο τους κατ’ επανάληψη αετονύχηδες που έχουν κάνει την απάτη επάγγελμα διασύροντας ένα ολόκληρο νησί.

Δήμος και Περιφέρεια σε συνεργασία με τις αρχές, πρέπει να πάρουν θέση κατά αυτής της κατάστασης που καταστρέφει κάθε ενέργεια προβολής του νησιού.

Τι αναφέρει το ρεπορτάζ της DailyMail

Χωρίς μενού, χωρίς τιμές: Μια «επικίνδυνη» παραγγελία

Πολλοί επισκέπτες καταγγέλλουν ότι δεν προσφέρονται τιμοκατάλογοι ή ότι οι τιμές αποκαλύπτονται μόνο κατά την πληρωμή. Από «κοκτέιλ σε γυάλες» που φτάνουν τα 35 ευρώ, μέχρι μπύρες-έκπληξη των 18 ευρώ, οι τουρίστες προειδοποιούν: ρωτήστε πρώτα ή αποφύγετε εντελώς. Σε κεντρικά μπαρ, στην καρδιά της παλιάς πόλης, έχει δεχτεί ιδιαίτερη κριτική για την τιμολογιακή του πολιτική. Τουρίστες κάνουν λόγο για παραπλανητικά μενού, με άλλες τιμές στην αρχή και διαφορετικές στον τελικό λογαριασμό, ενώ αναφέρονται περιπτώσεις χρέωσης 32 ευρώ για δύο κοκτέιλ που διαφημίζονταν για 20 ευρώ.

Σε αλλα δυο μαγαζιά οι αξιολογήσεις είναι απογοητευτικές. Από 60 ευρώ για τέσσερα απλά ποτά, μέχρι 15 ευρώ για δύο αναψυκτικά, οι περιγραφές των πελατών μιλούν για «τουριστικές παγίδες» με «απαράδεκτες τιμές» και ψυχρή εξυπηρέτηση.

Σχόλια τουριστών

Στο άλλο καφέ – μπαρ , αναφέρθηκαν περιπτώσεις αμφίβολης ποιότητας και υπερχρέωσης: δύο τονωτικά φτιάχτηκαν, κατά τα λεγόμενα, με μισή ποσότητα και αραιώθηκαν με νερό, χρεώνοντας τον πελάτη 9 ευρώ. Σε άλλο κατάστημα, το κόλπο με τις μπύρες-μπότες φαίνεται να επαναλαμβάνεται συχνά, με τους σερβιτόρους να αγνοούν τις αρχικές παραγγελίες και να φέρνουν τα μεγάλα ποτήρια χωρίς προειδοποίηση.

Ένα φαινόμενο που επαναλαμβάνεται

Κριτικές από το 2022 και το 2023 δείχνουν πως το φαινόμενο δεν είναι νέο. Από αραιωμένα κοκτέιλ και κακής ποιότητας αλκοόλ μέχρι τιμολογήσεις-σοκ, ορισμένοι τουρίστες μιλούν για «σκάνδαλο» και δίνουν βαθμολογίες κάτω του μετρίου. Το φαινόμενο των τουριστικών παγίδων δεν περιορίζεται μόνο στην Ελλάδα. Στην Ιταλία, οι τουρίστες προειδοποιούνται για ψεύτικο παγωτό σε δημοφιλείς πόλεις όπως η Ρώμη. Το πολύ έντονο χρώμα είναι σημάδι μη αυθεντικού προϊόντος, ενώ σε ιστορικά μαγαζιά, όπως το Vivoli στη Φλωρεντία, οι ουρές μαρτυρούν πού βρίσκεται η αυθεντική εμπειρία.

Τα μπαρ που βρέθηκαν στο στόχαστρο

Αν και η Παλιά Πόλη της Ρόδου προσφέρει μια ατμοσφαιρική εμπειρία γεμάτη ιστορία και ομορφιά, πολλοί επισκέπτες φεύγουν με αρνητική εντύπωση λόγω ασαφών χρεώσεων και υπερτιμημένων ποτών. Η διαφάνεια στις τιμές παραμένει το ζητούμενο, ενώ οι τουρίστες καλούνται να είναι υποψιασμένοι, να ζητούν μενού με καθαρές τιμές και να αξιολογούν τις εμπειρίες τους δημόσια για να προστατευτούν οι επόμενοι.

Pin It on Pinterest