Πρόταση Κόνσολα για νέα δρομολόγια και την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Αστυπάλαιας με τα νησιά της Βόρειας Δωδεκανήσου και τη Σάμο

Πρωτοβουλία και πρόταση του Μάνου Κόνσολα για την ενίσχυση της ενδονησιωτικής ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας της Αστυπάλαιας με το βόρειο συγκρότημα της Δωδεκανήσου και το Βόρειο Αιγαίο.

Με πρόταση και ερώτηση που κατέθεσε προς το Υπουργείο Ναυτιλίας, ο κ. Κόνσολας ζητά να επεκταθεί και να προσεγγίζει και στην Αστυπάλαια το ήδη υφιστάμενο δρομολόγιο με αφετηρία τη Σάμο, που προσεγγίζει Πάτμο, Λέρο, Κάλυμνο και Κω.

Όπως αναφέρει, με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η ενδονησιωτική συγκοινωνία και επικοινωνία όλων των νησιών της Δωδεκανήσου και αναβαθμίζεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου τουριστικού προορισμού, όπως είναι η Αστυπάλαια.

Πρόσθετο πλεονέκτημα είναι επίσης ότι η Αστυπάλαια, με αυτά τα δρομολόγια, μπορεί να αξιοποιήσει και το διεθνές αεροδρόμιο της Κω το οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως ενδιάμεσο και εναλλακτικό μέσο προσέγγισης επισκέπτες με προορισμό την Αστυπάλαια.

Παράλληλα, ο κ. Κόνσολας αναφέρεται στην επιτυχή παρέμβαση της κυβέρνησης πριν από λίγους μήνες, με την έγκριση δύο νέων δρομολογίων από και προς την Αστυπάλαια και ως συνέχεια του υφιστάμενου δρομολογίου Ρόδος – Χάλκη – Τήλος – Νίσυρος – Κως.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, η κίνηση ήταν αυξημένη και έγιναν 5.420 αφίξεις και αναχωρήσεις προς και από το λιμάνι της Αστυπάλαιας με τα συγκεκριμένα δρομολόγια.

«Η Αστυπάλαια αποτελεί έναν εναλλακτικό και δυναμικά αναπτυσσόμενο τουριστικό προορισμό. Μάλιστα, η πράσινη, καινοτομική επένδυση της Volkswagen στην Αστυπάλαια και η μετατροπή της σε «πράσινο νησί» , αναμένεται να αυξήσει την επισκεψιμότητα και το τουριστικό ρεύμα προς το νησί.

Αναγκαία συνθήκη και προϋπόθεση είναι να ενισχυθεί και η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία», τονίζει ο Μάνος Κόνσολας, επιχειρηματολογώντας για την πρόταση που κατέθεσε προς το Υπουργείο Ναυτιλίας ενόψει του προγραμματισμού και σχεδιασμού των δρομολογίων της θερινής περιόδου 2022.

Διαβάστε περισσότερα νέα εδώ