Το πρόγραμμα “Ακαδημία Πληροφορικής”, που ανέπτυξε σε συνεργασία με τη Microsoft, παρουσίασαν τη Δευτέρα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο Διοικητής του ΟΑΕΔ κ. Θεόδωρος Αμπατζόγλου και η διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Hellas κυρία Πέγκυ Αντωνάκου
Σύμφωνα με τα dikaiologitika.gr, πρόκειται για μία πρωτοβουλία για τη δωρεάν εκπαίδευση ανέργων σε ψηφιακές δεξιότητες, την οποία υλοποίησαν από κοινού ο ΟΑΕΔ και η Microsoft και χάρη στην οποία, όσοι από τους εγγεγραμμένους ανέργους το επιθυμούν, θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα ακόμη προσόν στην προσπάθειά τους για (επαν)ένταξη στην αγορά εργασίας.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, όλοι οι άνεργοι που είναι εγγεγραμμένοι στον ΟΑΕΔ, ανεξαρτήτως εξειδίκευσης, ηλικίας ή οποιασδήποτε άλλης παραμέτρου, θα έχουν δωρεάν πρόσβαση στη διεθνή πλατφόρμα της Microsoft, IT Academy, που χρησιμοποιείται από εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως με σκοπό την ανάπτυξη των ψηφιακών τους δεξιοτήτων.
Με την ολοκλήρωση των μαθημάτων, κάθε εγγεγραμμένος θα έχει αποκτήσει εφόδια που θα ενισχύουν σημαντικά το εργασιακό του προφίλ.
Το πρόγραμμα “Ακαδημία Πληροφορικής” έχει αναπτυχθεί με ορίζοντα τριετίας και δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης μιας μεγάλης γκάμας μαθημάτων για όλα τα επίπεδα, με προοπτική να εμπλουτιστεί, ώστε να παρέχει ακόμη περισσότερα οφέλη.
Οι εγγεγραμμένοι άνεργοι θα έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, τις εξής υπηρεσίες:
1. Παροχή ηλεκτρονικής εκπαίδευσης σε περισσότερα από 1.000 θέματα τεχνολογιών πληροφορικής, όπως λειτουργικά συστήματα, εφαρμογές γραφείου, δίκτυα υπολογιστών, προγραμματισμός, συστήματα ERP και CRM, βάσεις δεδομένων κ.ο.κ.. Ο εκπαιδευόμενος, μέσω ενός μοναδικού κωδικού, θα έχει πρόσβαση στα μαθήματα από οποιονδήποτε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο, ενώ θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα download των μαθημάτων.
2. Παροχή δωρεάν διαδικτυακής υποδομής μέσω του Office 365 για την υποστήριξη της εκπαίδευσης:
α. Real-time εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας (Lync): Δυνατότητα e-learning με τη βοήθεια ενός «εξελιγμένου Skype», το οποίο θα επιτρέπει στους καθηγητές να διοργανώνουν online εκπαιδεύσεις μέσω video, εφαρμογών, ενώ παράλληλα οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να τους κάνουν σχόλια και ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο.
β. Δυνατότητα εύκολης δημιουργίας portals μαθημάτων: μέσω της πλατφόρμας Sharepoint Online, οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργούν με απλό τρόπο online σελίδες εκπαιδευτικού υλικού τις οποίες στη συνέχεια θα μοιράζονται με τους εκπαιδευόμενους στο πλαίσιο των μαθημάτων.
γ. Δυνατότητα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: Παρέχεται η δυνατότητα χρήσης email, με 50 GB αποθηκευτικό χώρο, ημερολόγιο και tasks.
Δυνατότητα web office: Παρέχεται η δυνατότητα χρήσης των web εκδόσεων Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Onenote καθώς και Project Server.
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει πιλοτικά, εντός του αμέσως επόμενου χρονικού διαστήματος. Στόχος είναι, σταδιακά, να επεκταθεί στο σύνολο των ενδιαφερόμενων εγγεγραμμένων ανέργων του ΟΑΕΔ. Για τα επόμενα βήματα θα υπάρξουν σύντομα σχετικές ανακοινώσεις, ούτως ώστε να ενημερωθούν οι δικαιούχοι του Οργανισμού.
Δείτε όλες τις λεπτομέρειες για το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ και πως θα κάνετε εγγραφή