Περισσότερα “δικά” του ξενοδοχεία θέλει ο Thomas Cook σε Ελλάδα – Το ξενοδοχείο στη Ρόδο προσέλκυσε κατά 92% νέους πελάτες στην Thomas Cook

Mετά την επιτυχημένη έναρξη λειτουργίας του πρώτου κόνσεπτ Casa Cook πέρυσι στη Ρόδο, η Thomas Cook επιδιώκει την εξάπλωση των επώνυμων ξενοδοχείων της.

Το ξενοδοχείο στη Ρόδο, σύμφωνα με τον τουρ οπερέιτορ, προσέλκυσε κατά 92% νέους πελάτες στην Thomas Cook.

Τώρα, προγραμματίζεται το άνοιγμα μιας νέας μονάδας στην Κω, ενώ τα σχέδια περιλαμβάνουν περαιτέρω επέκταση σε Ελλάδα και Ισπανία.

Τα επώνυμα ξενοδοχεία και resorts αποτελούν στοιχείο κλειδί της στρατηγικής της Thomas Cook, καθώς μέσα από αυτά μπορεί να εγγυηθεί υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, ποιότητα και συνέπεια εμπειριών, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος, Peter Fankhauser. Στο μέλλον πρόκειται να ανοίξουν πολλά περισσότερα, τόνισε, διευκρινίζοντας ότι δεν αναφέρεται απλώς στο brand της Casa Cook, αλλά και σε άλλα brand όπως τα Sunwing και Sunprime.

Το ερχόμενο 18μηνο πρόκειται να γίνουν επενδύσεις σε 14 νέα ξενοδοχεία, τόνισε, ενώ επενδύσεις θα γίνουν και στον αερομεταφορέα της εταιρίας.

Pin It on Pinterest