Ορισμός εργαζόμενου ως δημοτικός ανταποκριτής

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του Άρθρου 98 του Ν.3852/10 (ΦΕΚ Α’/87/07-06-2010) «Νέα
    Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως
    ισχύει σήμερα.
  2. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ρόδου που δημοσιεύθηκε στο υπ’ αριθ.
    3159/τ.Β΄/30-12-2011 ΦΕΚ,
  3. Την με αρ. πρωτ. 2/406/04.01.24 απόφαση Δημάρχου, περί εκχώρησης αρμοδιοτήτων στην
    Αντιδήμαρχο ΔΕ Αφάντου και Κέντρων Εξυπηρέτησης του Πολίτη (ΚΕΠ).
  4. Τη με αριθ. 23/2024 απόφαση Δημάρχου περί εκχώρησης αρμοδιοτήτων Δημάρχου στη Γενική
    Γραμματέα του Δήμου,
  5. Τις ανάγκες του Δήμου για την εύρυθμη λειτουργία του

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Ορίζουμε ως Δημοτικό Ανταποκριτή για την παροχή διοικητικής βοήθειας σε άτομα που έχουν αντικειμενική
αδυναμία προσπέλασης στις υπηρεσίες ή στα αρμόδια Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) της Δημοτικής
Ενότητας Ρόδου τον κ. Βαρδόπουλο Γεώργιο του Δημητρίου, κλάδου ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού.
Ο ανωτέρω υπάλληλος αναλαμβάνει το σύνολο των σχετικών αρμοδιοτήτων που προβλέπονται από την
ισχύουσα κείμενη νομοθεσία.

Pin It on Pinterest