Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του Άρθρου 98 του Ν.3852/10 (ΦΕΚ Α’/87/07-06-2010) «Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως
ισχύει σήμερα. - Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ρόδου που δημοσιεύθηκε στο υπ’ αριθ.
3159/τ.Β΄/30-12-2011 ΦΕΚ, - Την με αρ. πρωτ. 2/406/04.01.24 απόφαση Δημάρχου, περί εκχώρησης αρμοδιοτήτων στην
Αντιδήμαρχο ΔΕ Αφάντου και Κέντρων Εξυπηρέτησης του Πολίτη (ΚΕΠ). - Τη με αριθ. 23/2024 απόφαση Δημάρχου περί εκχώρησης αρμοδιοτήτων Δημάρχου στη Γενική
Γραμματέα του Δήμου, - Τις ανάγκες του Δήμου για την εύρυθμη λειτουργία του
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Ορίζουμε ως Δημοτικό Ανταποκριτή για την παροχή διοικητικής βοήθειας σε άτομα που έχουν αντικειμενική
αδυναμία προσπέλασης στις υπηρεσίες ή στα αρμόδια Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) της Δημοτικής
Ενότητας Ρόδου τον κ. Βαρδόπουλο Γεώργιο του Δημητρίου, κλάδου ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού.
Ο ανωτέρω υπάλληλος αναλαμβάνει το σύνολο των σχετικών αρμοδιοτήτων που προβλέπονται από την
ισχύουσα κείμενη νομοθεσία.