Μάρκα ουίσκι επαινέθηκε για τη συγκινητική χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που εξυμνεί τα τρανς άτομα

Η μάρκα ουίσκι J&B έκανε τους ανθρώπους να δακρύσουν με την ειλικρινή χριστουγεννιάτικη διαφήμισή της για την αποδοχή των τρανς.

Η ισπανική διαφήμιση ακολουθεί ένα ηλικιωμένο άτομο που αρχικά δανείζεται το κραγιόν της συζύγου του, πριν συγκεντρώσει το δικό του σετ μακιγιάζ και δραπετεύσει σε ένα μπάνιο για να εφαρμόσει ένα πλήρες μακιγιάζ στο πρόσωπο.

Καθώς η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση εξελίσσεται, τους βλέπουμε να αποδέχονται όλο και περισσότερο τον εαυτό τους, και παρόλο που είναι ήδη συγκινητική, καταφέρνει με κάποιο τρόπο να γίνει ακόμα πιο γλυκιά.

Προς το τέλος της διαφήμισης, καταφθάνει η τρανς εγγονή τους, η οποία αρχικά συστήνεται ως Alvaro, αλλά αμέσως αναγνωρίζουν ένα συγγενικό πνεύμα και μοιράζονται το μακιγιάζ τους μαζί της.

Όταν και οι δύο βγαίνουν πίσω στην υπόλοιπη οικογένεια, το πραγματικό όνομα του Alvaro, εμφανίζεται στην οθόνη, Ana, και αυτό που ακολουθεί είναι μια όμορφη στιγμή διαγενεακής σύνδεσης και οικογενειακής αποδοχής.

Σε ανακοίνωσή της, η μάρκα ουίσκι εξήγησε: «Πρόκειται για μια χριστουγεννιάτικη ιστορία που αφηγείται την όμορφη σχέση μεταξύ ενός παππού και της εγγονής του και πώς η αγάπη που τους ενώνει είναι τόσο μεγάλη που ξεπερνά κάθε προκατάληψη ή εμπόδιο που μπορεί να τους χωρίζει.

»Αυτή η ιστορία είναι μια αντανάκλαση της αποδοχής, του σεβασμού και πάνω απ’ όλα της ανεκτικότητας».

H απουσία αγαπημένων

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Diageo, της μητρικής εταιρείας της J&B, δήλωσε ότι ήθελε να δώσει «ορατότητα σε μια πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν χιλιάδες άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένης της συλλογικότητας ΛΟΑΤΚΙ+, οι οποίοι αναζητούν έναν ασφαλή χώρο για να βρίσκονται και να δείχνουν ανοιχτά τον εαυτό τους.

»Αλλά και για τις οικογένειες, οι οποίες συχνά υποφέρουν και από την απουσία των αγαπημένων τους προσώπων που, λόγω της ταυτότητας φύλου ή της σεξουαλικής τους προτίμησης, δεν είναι παρόντα στα πάρτι».

Και φυσικά, αυτή η συγκινητική διαφήμιση δεν πέρασε απαρατήρητη με πολλούς να επαινούν την ομορφιά της απλότητας της.

Το μέλος του Κογκρέσου των Αντιπροσώπων της Ισπανίας, Pablo Echenique, είπε πώς η διαφήμιση «έκανε αυτόν τον στρέιτ cis άνδρα να κλάψει».

Και πρόσθεσε: «Η ύπαρξή της δείχνει ότι η ανάγκη προστασίας των δικαιωμάτων των τρανς ατόμων είναι ευρέως αποδεκτή στην κοινωνία μας.

»Είναι απορίας άξιον το γεγονός ότι υπάρχουν πολιτικά κόμματα που δεν μπορούν να το κατανοήσουν αυτό».

Άλλοι τηλεθεατές μοιράστηκαν επίσης τις σκέψεις τους, με ένα άτομο να γράφει: «Το να δείχνουμε στον κόσμο τον αληθινό μας εαυτό μπορεί να είναι τρομακτικό, αλλά το να έχουμε κάποιον να μας υποστηρίζει το κάνει, αν όχι ευκολότερο, λίγο πιο ελαφρύ.

»Ως τρανς άτομο, μου άρεσε πολύ αυτό το βίντεο. Το να έχουμε αγαπημένα πρόσωπα που μας αποδέχονται, με έκανε πιο ευτυχισμένη και πραγματικά συνδεδεμένη μαζί τους. Είναι ευεργετικό για όλους».

Ακόμη και το τηλεοπτικό είδωλο Lorraine Kelly συγκινήθηκε από το διαφημιστικό, λέγοντας ότι το βρήκε «λυπηρό αλλά και ελπιδοφόρο».

Ενώ ένας άλλος πρόσθεσε: «Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση για την οποία μιλούν όλοι- η καλύτερη καμπάνια που έγινε ποτέ γνωστή. Αυτή της αγάπης, της ενσυναίσθησης και του σεβασμού της ζωής μας».

Διερευνώντας την LGBTQ+ ενσωμάτωση στις αγροτικές περιοχές

Η διαφήμιση αποτελεί μέρος μιας LGBTQ+ εκστρατείας που ξεκίνησε η J&B.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού συνεργάστηκε με την El Ruso de Rocky για να ξεκινήσει την πρωτοβουλία Hay ganas de Orgullo de Pueblo, διερευνώντας την LGBTQ+ ενσωμάτωση στις αγροτικές περιοχές.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού είχε ένα άρμα προς τιμήν του LGBTQ+ καλλιτέχνη και ακτιβιστή José Pérez που ταξίδεψε χιλιάδες χιλιόμετρα.

Pin It on Pinterest