Αλήθειες και ψέματα για τη «Δημοτική» συγκοινωνία.
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ρόδου για το θεμα διατήρησης ή μη της Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ κανείς από τους ομιλητές δεν εξήγησε για ποιο λόγο κινδυνεύουν οι θέσεις εργασίας του προσωπικού της εάν η επιχείρηση συνεχίσει τη λειτουργία της. Γιατί δεν κινδύνευαν χθες ή προχθές οι θέσεις και τωρα ξαφνικά επικαλούνται κίνδυνο;
Οι εργαζόμενοι έχουν εσκεμμένα παραπλανηθεί από συγκεκριμένους “πατερούληδες”. Η ΡΟΔΑ ως δημοτική κοινωφελής επιχείρηση κατοχυρώνει τις θέσεις εργασίας τους. Δεν είναι ανώνυμη εταιρεία .
Εκείνο που δεν τόλμησε να πει κανείς σε αυτήν τη φαρσοκωμωδία που είδαμε στο δημοτικό συμβούλιο, είναι οτι η δημοτική αρχή του Αντώνη Καμπουράκη με ενέργειες του ιδίου (οπως συνηθίζει να προβάλλει στα δελτία προβολής του) μόλις ιδιωτικοποίησε τη δημοτική συγκοινωνία! Γιατι απλούστατα, ο Δήμος ως συνέχεια του κράτους δεν μπορεί να έχει αύριο αποκλειστική χρήση των αστικών και υπεραστικών γραμμών που είχε η ΡΟΔΑ ως νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου. Αυτό πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες.
Η εικόνα μιας ολόκληρης παράταξης στο δημοτικο συμβούλιο ήταν θλιβερή.
Η ταφόπλακα λοιπόν της δημοτικής συγκοινωνίας και η ιδιωτικοποίησή της έχει τη σφραγίδα του Αντώνη Καμπουράκη. Και τα περί κινδύνου των εργαζόμενων ήταν απλώς μια σπέκουλα, ένα κατασκευασμένο παραμύθι. Αφού είτε χθες, είτε σήμερα , είτε αύριο, το προσωπικό των Κοινωφελών Δημοτικών Επιχειρήσεων πάντα απορροφάται από τους Δήμους, όταν αυτές λύνονται είτε με νόμο είτε με αποφάσεις των ίδιων των Δήμων.