Επιχείριση ενημέρωσης των Ευρωπαίων για το τουριστικό brand του νησιού

Οι πρωτοβουλίες του υπ. Τουρισμού και του ΣΕΤΕ

Άμεσα μέτρα με στόχο την ενημέρωση της ευρωπαϊκής κοινής γνώμης για την πραγματική κατάσταση στο νησί της Ρόδου σχεδιάζουν το Υπουργείο Τουρισμού, ο ΕOΤ σε συνεργασία και με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

To brand έχει επηρεαστεί από τις φωτιές που καίνε τόσες πολλές μέρες στο νησί ωστόσο έχει πληγεί μόνο το 10% της έκτασης του. Έχουμε ακυρώσεις αλλά αυτές αφορούν μέχρι τώρα το 5% του συνόλου των δωματίων του νησιού και για αυτό πιστεύω ότι η κατάσταση είναι αντιστρέψιμη λέει στον ot.gr ο κ. Αθηναγόρας Κωνσταντινίδης ξενοδόχος της Ρόδου και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΣΕΤΕ.

Καμπάνια ενημέρωσης

Όπως εξηγεί οργώνεται ήδη σε συνεργασία ΣΕΤΕ και ΕΟΤ μια καμπάνια ενημέρωσης των ευρωπαίων για την πραγματική κατάσταση στο νησί. Θα κληθούν ξένοι δημοσιογράφοι με επιτόπια ρεπορτάζ να καταγράψουν την πραγματικότητα και να την μεταδώσουν στις χώρες του συμπληρώνει ο κ. Κωνσταντινίδης που έχει και ένα άτυπο ρόλο συντονιστή μεταξύ του ΣΕΤΕ και των αρχών του νησιού, σε όλα αυτή την προσπάθεια αντιμετώπισης των πυρκαγιών και των επιπτώσεων τους στον τουριστικό τομέα.

Η υπουργός Τουρισμού

Έκτακτη σύσκεψη με θέμα τις πυρκαγιές στη Ρόδο συγκάλεσε και η Υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, παρουσία του ΓΓ κ. Μύρωνα Φλουρή, του ΓΓ ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη και του Προέδρου ΞΕΕ κ. Αλέξανδρου Βασιλικού. Όπως ανακοινώθηκε γίνονται ήδη οι απαραίτητες ενέργειες για την άμεση προβολή του νησιού διεθνώς, ως ένας μοναδικά όμορφος και ασφαλής προορισμός, ενώ παράλληλα σχεδιάζονται δράσεις για το επόμενο διάστημα όπως η αναβαθμισμένη συμμετοχή της Ρόδου στη διεθνή έκθεση WTM στο Λονδίνο το Νοέμβριο.

Το μήνυμα της κ. Κεφαλογιάννη ήταν κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ξεκάθαρο: «Η Ελλάδα και ο ελληνικός τουρισμός έδειξαν ότι μπορούν να αντιμετωπίζουν με αποτελεσματικότητα τόσο μεγάλες και πολύπλοκες κρίσεις. Είναι αξιοθαύμαστη η στάση και η αντίδραση των κατοίκων της Ρόδου που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση αλληλεγγύης και αυταπάρνησης. Ξέρουμε καλό όμως, ότι έχουμε περάσει σε μια νέα φάση προκλήσεων που χρειάζονται άμεσες απαντήσεις. Ως μεσογειακή χώρα αντιμετωπίζουμε τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και πρέπει να απαντήσουμε σε όλες τις νέες προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας»

Η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε πως η ομάδα διαχείρισης κρίσεων που έχει συσταθεί στο Υπουργείο Τουρισμού, λειτούργησε αποτελεσματικά και θα ενισχυθεί περαιτέρω καθώς συνέβαλλε αποφασιστικά στην άμεση αντιμετώπιση της κρίσης.

Μέτρα στήριξης στη Ρόδο

Παρότι η κρίση βρίσκεται σε εξέλιξη και με επιφύλαξη μέχρι την αποτίμηση του συνόλου των επιπτώσεων στις πληγείσες περιοχές, υπάρχουν σκέψεις για την υλοποίηση μέτρων και μηχανισμών στήριξης τα οποία σχεδιάζονται και θα ανακοινωθούν σε δεύτερο χρόνο, αναφέρει το Υπουργείο Τουρισμού.

Πάντως ο κ. Κωνσταντινίδης από την πλευρά του εμφανίζεται αισιόδοξος για το μέλλον του τουρισμού στη Ρόδο. Υπό την προϋπόθεση ότι οι φωτιές θα περιορισθούν και θα σβήσουν η ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης είναι θέμα λίγων εβδομάδων εκτιμά και προσθέτει ότι στο τέλος η σεζόν θα κλείσει στα περυσινά επίπεδα «Σύμμαχοι» σε αυτή την προσπάθεια η ίδιοι οι τουρίστες που είναι τώρα στο νησί και ανεβάζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θετικά σχόλια και ευχαριστίες προς τους ροδίτες αλλά και το προσωπικό των ξενοδοχείων για την βοήθεια που έλαβαν και το πως καλύφθηκαν οι ανάγκες τους.

Παράδειγμα προς μίμηση

Οι Ροδίτες αποτέλεσαν παράδειγμα προς μίμηση για την συμπαράσταση που εκδήλωσαν στους τουρίστες με κάθε τρόπο τονίζει ο κ. Κωνσταντινίδης.

Εμείς σε ένα από τα ξενοδοχεία μας φιλοξενήσαμε πάνω από 2000 άτομα προσφέροντας τους κατάλυμα πρωινό και γεύματα χάρη και στην αυτοθυσία του προσωπικού σημειώνει ο κ. Κωνσταντινίδης. Η αυταπάρνηση των πολιτών και του προσωπικού των ξενοδοχείων έσωσε το brand καταλήγει ο κ. Κωνσταντινίδης

Πηγή: OT, IN.GR

Pin It on Pinterest