ΕΡΕΥΝΑ: “Ανθούν” τα ξενοδοχεία που παρέχουν υπηρεσίες ευεξίας – Αυξημένοι όλοι οι δείκτες

Με τον τουρισμό ευεξίας να “ανθεί” και όλο και περισσότερα ξενοδοχεία και θέρετρα να εφαρμόζουν προγράμματα ευεξίας, η έκθεση Wellness Real Estate Report 2024 της RLA Global, διαπίστωσε θετική ανάπτυξη σε όλους τους ξενοδοχειακούς δείκτες, όπως οι ADR (Μέση ημερήσια τιμή), RevPAR (Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο), TRevPAR (Συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) και η πληρότητα, για τα ξενοδοχεία που διαθέτουν εγκαταστάσεις, υπηρεσίες και παροχές ευεξίας.

Αρχική>ΔΙΕΘΝΗ>ΕΡΕΥΝΑ: “Ανθούν” τα ξενοδοχεία που παρέχουν υπηρεσίες ευεξίας | Αυξημένοι όλοι οι δείκτες

ΕΡΕΥΝΑ: “Ανθούν” τα ξενοδοχεία που παρέχουν υπηρεσίες ευεξίας | Αυξημένοι όλοι οι δείκτες

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

 

Με τον τουρισμό ευεξίας να “ανθεί” και όλο και περισσότερα ξενοδοχεία και θέρετρα να εφαρμόζουν προγράμματα ευεξίας, η έκθεση Wellness Real Estate Report 2024 της RLA Global, διαπίστωσε θετική ανάπτυξη σε όλους τους ξενοδοχειακούς δείκτες, όπως οι ADR (Μέση ημερήσια τιμή), RevPAR (Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο), TRevPAR (Συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) και η πληρότητα, για τα ξενοδοχεία που διαθέτουν εγκαταστάσεις, υπηρεσίες και παροχές ευεξίας.

Η έκθεση αξιολογεί τις επιδόσεις των ξενοδοχείων το 2023, χρησιμοποιώντας δεδομένα από την εταιρεία συγκριτικής αξιολόγησης P&L HotStats, η οποία καλύπτει περισσότερα από 11.000 ξενοδοχεία παγκοσμίως, τα οποία κατανέμονται σε τρεις κατηγορίες:

 Ξενοδοχεία που προσφέρουν περιορισμένες εγκαταστάσεις και υπηρεσίες ευεξίας (Minor Wellness): για τα οποία τα ετήσια έσοδα από ευεξία και αναψυχή υπερβαίνουν το 1 εκατ. δολάρια ή περισσότερο από το 10% των συνολικών εσόδων του ξενοδοχείου.
– Ξενοδοχεία που προσφέρουν σημαντικές εγκαταστάσεις και υπηρεσίες ευεξίας (Major Wellness): για τα οποία τα ετήσια έσοδα από ευεξία και αναψυχή είναι μικρότερα από 1 εκατ. δολάρια ή λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων του ξενοδοχείου.
– Ξενοδοχεία που δεν παρέχουν εγκαταστάσεις και υπηρεσίες ευεξίας:τα οποία δεν έχουν έσοδα που σχετίζονται με την ευεξία.

Άλλα ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν:

– Τα ξενοδοχεία ανώτερης κατηγορίας ξεπέρασαν τα πολυτελή και τα υψηλής κατηγορίας στην αύξηση των ADR και των TRevPAR.
– Η Αμερική ηγήθηκε της παγκόσμιας επίδοσης TRevPAR, με σημαντική αύξηση του GOPPAR (Ακαθάριστο λειτουργικό κέρδος ανά διαθέσιμο δωμάτιο) στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και της Αφρικής.
– Τα ξενοδοχεία με major wellness παράγουν υψηλά έσοδα εκτός δωματίου, αλλά έχουν επίσης υψηλότερα λειτουργικά έξοδα.
– Τα ξενοδοχεία με minor wellness είναι πιο ευέλικτα όσον αφορά τη βελτιστοποίηση του κόστους.
– Τα πολυτελή ξενοδοχεία υπερέχουν σε GOPPAR, αλλά τα ξενοδοχεία ανώτερης υψηλής κατηγορίας παρουσιάζουν ισχυρότερες συνολικές επιδόσεις κέρδους.

Το 2023 καταγράφηκαν θετικές τάσεις με ετήσια αύξηση των RevPAR και για τις τρεις κατηγορίες ξενοδοχείων ευεξίας, αλλά οι επιδόσεις έδειξαν επίσης μια κατακερματισμένη αγορά, με άνιση πρόοδο στις διάφορες κατηγορίες ευεξίας.

– Τα ξενοδοχεία με minor wellness σημείωσαν αύξηση 29% σε σχέση με πέρυσι στο RevPAR και 26% στο TRevPAR.
– Τα ξενοδοχεία με major wellness είχαν το υψηλότερο ADR στα 210 δολάρια και 65% υψηλότερο TRevPAR, σε σύγκριση με τα ξενοδοχεία με minor wellness. Ωστόσο, η κατηγορία των ξενοδοχείων που παρέχουν major wellness κατέγραψε μέτρια αύξηση 6%, σε σχέση με πέρυσι στο TRevPAR και οριακή μείωση 1% στο ADR.
– Η επίδοση TRevPAR των πολυτελών ακινήτων major wellness είναι τριπλάσια από την επίδοση TRevPAR των ακινήτων ανώτερης υψηλής κατηγορίας που παρέχουν major wellness, παρόλο που αύξησαν την επίδοσή τους το 2023 κατά μόλις 1% και παρουσίασαν μείωση του ADR κατά 4%.
-Η Αμερική συνεχίζει να ηγείται της παγκόσμιας επίδοσης TRevPAR, τόσο στην κατηγορία των ξενοδοχείων με major, όσο και στην κατηγορία των ξενοδοχείων με minor wellness, με τις αγορές της Ασίας – Ειρηνικού και της Αφρικής να εμφανίζουν μεγάλη αύξηση του GOPPAR.

Σημείο αναφοράς η ευεξία στις οικονομικές αποδόσεις των ξενοδοχείων

Τα ξενοδοχεία προσαρμόζουν τις προσφορές τους για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες ανάγκες υγείας και ευεξίας. Για παράδειγμα, με βελτιωμένες παροχές ευεξίας, υψηλής ποιότητας θεραπείες σπα, δραστηριότητες και προγραμματισμό που εστιάζουν στην ευεξία, προγράμματα ύπνου και μενού με υγιεινές επιλογές εκλεκτής κουζίνας που ανταποκρίνονται σε διάφορες διατροφικές απαιτήσεις και προτιμήσεις.

Τα ολιστικά προγράμματα περιλαμβάνουν τη φιλοξενία εργαστηρίων ευεξίας, συνεδρίες γιόγκα, μαθήματα διαλογισμού και διατροφικά σεμινάρια. Τα ολοκληρωμένα καταφύγια ευεξίας που συνδυάζουν διάφορες δραστηριότητες υγείας και χαλάρωσης ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα ευεξίας και μακροζωίας. Τα χαρακτηριστικά των δωματίων περιλαμβάνουν παροχές για την ενίσχυση του ύπνου, εργαλεία Biohacking, γυαλιά αποκλεισμού του μπλε φωτός, αιθέρια έλαια για χαλάρωση και μέσα καθοδηγούμενου διαλογισμού.

Η εξατομίκευση και η τεχνολογία διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να αναλύουν τις προτιμήσεις των επισκεπτών και να προσαρμόζουν ανάλογα τα προγράμματα ευεξίας, προσφέροντας εικονικούς βοηθούς για την παροχή εξατομικευμένων συμβουλών και υπηρεσιών ευεξίας και παρέχοντας πρόσβαση σε συσκευές και εφαρμογές παρακολούθησης της υγείας για να βοηθήσουν τους επισκέπτες να παρακολουθούν τις μετρήσεις ευεξίας τους κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Όπως διαπιστώνεται, οι προσφορές ευεξίας δεν εξυπηρετούν μόνο την ικανοποίηση των επισκεπτών, αλλά συμβάλλουν και σε σημαντικές ροές εσόδων. Με την ενσωμάτωση ολοκληρωμένων πρωτοβουλιών ευεξίας, τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα μπορούν να διαφοροποιηθούν σε μια ανταγωνιστική αγορά, αυξάνοντας την πληρότητα και την κερδοφορία.

Πηγή: Χρήμα και Τουρισμός

Pin It on Pinterest