Επιστολή από την Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου στην ηγεσία του Υπ. Παιδείας για στελέχωση των σχολείων της περιοχής με προσωπικό και για την τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων στα σχολεία Γενικής Παιδείας και ΕΠΑΛ

ΘΕΜΑ: Ανοιχτή επιστολή

στην Υπουργό Παιδείας  και Θρησκευμάτων  κα. Κεραμέως  Νίκη,

την Υφυπουργό Παιδείας  και Θρησκευμάτων  κα. Ζαχαράκη Σοφία

τη γενική γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Αναστασία Γκίκα,

για στελέχωση των σχολείων  της   περιοχής με προσωπικό και για την τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων  στα  σχολεία  Γενικής Παιδείας και  ΕΠΑΛ

 

 

Κυρία Υπουργέ,

κυρία Υφυπουργέ,

κυρία Γενικέ,

Το  Διοικητικό Συμβούλιο της Α  ΕΛΜΕ  Δωδεκανήσου  εκφράζει την αγωνία των νησιωτών σχετικά με:

Α. τη στελέχωση των σχολείων της περιοχής με προσωπικό.

Σε μερικές μέρες ξεκινούν τα μαθήματα και θα πρέπει να γίνουν  όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την έγκαιρη πρόσληψη των συνάδερφών εκπαιδευτικών, ώστε να καλυφθούν τα κενά στο σύνολο των σχολείων της περιοχής μας, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την απρόσκοπτη λειτουργία  τους από την πρώτη ημέρα του αγιασμού όπως πρέπει.

Γενικότερα:

Η απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων έχει να κάνει:

Με  την  ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων διοικητικών ενεργειών, για την πρόσληψη των αναπληρωτών πριν την έναρξη του νέου διδακτικού έτους.

Η έγκαιρη πρόσληψη αναπληρωτών θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σε όσο το δυνατό λιγότερες  φάσεις στη διάρκεια του Σεπτεμβρίου και όχι μετά τα Χριστούγεννα, όπως συνέβαινε τις προηγούμενες χρονιές.

Τέλος, η κυβέρνηση θα πρέπει, να  προχωρήσει  σε μόνιμους διορισμούς όχι μόνο ειδικής αγωγής αλλά και γενικής παιδείας, γεγονός που θα βοηθήσει πολύ την περιοχή μας.

Β. τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων  στα  σχολεία  Γενικής Παιδείας και ΕΠΑΛ

Το Υπουργείο παιδείας θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη  τις δυσκολίες που υπάρχουν λόγω της νησιωτικότητας, και να επιτρέψει τη λειτουργία όλων των ολιγομελών τμημάτων, τόσο στη γενική εκπαίδευση όσο και στα ΕΠΑΛ.

Δεν είναι δυνατό ένας μαθητής του ΕΠΑΛ που ξεκίνησε ή επέλεξε να φοιτά σε συγκεκριμένο τομέα στη Β΄ τάξη με στόχο την ολοκλήρωση των σπουδών του και την απόκτηση πτυχίου ειδίκευσης στην Γ΄ τάξη, να αναγκάζεται να φοιτήσει σε σχολείο άλλου νησιού ή της Αθήνας από τη στιγμή που στην περιοχή του δεν δημιουργήθηκε ο αντίστοιχος Τομέας στην Β΄ τάξη ή η αντίστοιχη ειδικότητα στην Γ΄ τάξη.

Pin It on Pinterest