ΕΟΤ: Δίνει περισσότερα από 2,1 εκατ. ευρώ σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή της χώρας

Ο ΕΟΤ ακολουθεί ένα ευρύ πρόγραμμα σε διεθνή μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να προβληθεί ο ελληνικός τουρισμός στις ευρωπαϊκές αγορές. 

Google, Bloomberg, LinkedIn, Twitter, CNN, National Geographic, Travel Channel περιλαμβάνονται στα γνωστά διεθνή «ονόματα» για τα οποία ήδη έχουν εγκριθεί οι σχετικές πιστώσεις, ύψους άνω των 2,1 εκατ. ευρώ για τα προγράμματα διαφημιστικής προβολής σε συγκεκριμένες αγορές- στόχους με τα κονδύλια μάλιστα να κατανέμονται ανάλογα και με την επιδημιολογική εικόνα.

Σε Google και Bloomberg αποφασίστηκε η δέσμευση πίστωσης ποσού 856.000 ευρώ για την υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ στα δύο μέσα κατά το B’ εξαμήνου του έτους 2020. Από το ποσό αυτό, αποφασίστηκε η διάθεση συνολικού ποσού 458.800 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% για την υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ μέσω του διεθνούς διαδικτυακού μέσου Google, ενώ για το Bloomberg αποφασίστηκε η διάθεση συνολικού ποσού 396,8 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.. Αγορές προβολής θα είναι η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ελβετία, η Σερβία, η Αυστρία, η Ρουμανία, η Βουλγαρία, το Ισραήλ, η Κύπρος, η Δανία, η Τσεχία, η Φινλανδία και η Νορβηγία.

Pin It on Pinterest