Εμβόλιο AstraZeneca: «Τα έβλεπα όλα διπλά» λέει γυναίκα που εμβολιάστηκε

Παρενέργειες είχε μετά τον εμβολιασμό της κατά του κορονοϊού μια γυναίκα από τηΖαχάρω Ηλείας. Τρεις ημέρες αφότου έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca τα έβλεπε όλα διπλά.

Η γυναίκα σύμφωνα με όσα μεταδίδει το ilialive.gr έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca στο εμβολιαστικό κέντρο Ζαχάρως και εμφάνισε διπλωπία, τα έβλεπε δηλαδή όλα διπλά, καθώς παρατήρησε ότι δεν μπορούσε να εστιάσει σε ένα αντικείμενο.

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ η γυναίκα αντιμετωπίζει ενδοκρινολογικό πρόβλημα και ο ενδοκρινολόγος της εντόπισε πως απορυθμίστηκε αισθητά ο θυρεοειδής, αλλά μετά από τη χορήγηση κορτιζόνης το πρόβλημα διπλωπίας βελτιώθηκε.about:blank

Κατά τις ίδιες πληροφορίες αν και δεν έχει ακόμα διαπιστωθεί αν ευθύνεται το εμβόλιο της AstraZeneca για τις συγκεκριμένες επιπλοκές, για το περιστατικό εκδόθηκε «κίτρινη κάρτα» από τον ΕΟΦ με στόχο να διερευνηθεί εκτενώς αν όντως αυτές οι επιπλοκές οφείλονται στο σκεύασμα.

Διαβάστε περισσότερα νέα εδώ