Η Ελλάδα στα “δυνατά χαρτιά” της TUI για το καλοκαίρι του 2018

Ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση καταγράφει η TUI για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2018, αλλά και για Τουρκία και Β. Αφρική. Παράλληλα, η Ισπανία συνεχίζει με ισχυρή ζήτηση.

Προορισμοί όπως η Κύπρος, η Κροατία ή η Βουλγαρία έχουν επίσης μεγάλη αύξηση κρατήσεων.

Συνολικά οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2018 σημειώνουν αύξηση 5% και τα έσοδα από τις αγορές εξερχόμενου τουρισμού –μέχρι και τις 29 Απριλίου – είναι αυξημένα 7% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σύμφωνα με στοιχεία από το πρώτο μισό του έτους –από τον Οκτώβριο του 2017 έως το Μάρτιο του 2018- σημειώνεται αύξηση 10% στους πελάτες του οργανισμού στη Γερμανία, 7,2%, στα 6,8 δισ. ευρώ, στα έσοδα και μειωμένες ζημιές κατά 26% στα 158,6 εκατ. ευρώ λόγω αυξημένων κερδών από τα ξενοδοχεία και τις κρουαζιέρες.

Οι αγορές εξερχόμενου τουρισμού είχαν αύξηση πελατών κατά 5,5% και εσόδων κατά 7,8% στα 5,76 δις. ευρώ με ισχυρή συμβολή των Σκανδιναβικών χωρών και της Μπενελούξ.

Η κεντρική Ευρώπη (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία) είχε αύξηση πελατών 13% στα 2,42 εκατ. Η Γερμανία σημείωσε 10% μεγαλύτερο όγκο ζήτησης για διακοπές. Οι βόρειες περιοχές (Ην. Βασίλειο, Σκανδιναβία, Καναδάς, Ρωσία) είχαν μειωμένες απώλειες 12,7% στα 120,5 εκατ. ευρώ.

Οι δυτικές περιοχές (Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία), οι αγορές της Μπενελούξ είχαν καλές επιδόσεις όμως η κατάσταση στη Γαλλία παραμένει ασταθής.

Οι εποχιακές απώλειες από τις αγορές εξερχόμενου τουρισμού εξισορροπήθηκαν από τα μεγάλα κέρδη στους τομείς ξενοδοχείων και κρουαζιέρας.

Τα ξενοδοχεία και Resort βελτίωσαν τα λειτουργικά κέρδη κατά 45,9% στα 179,2 εκατ. ευρώ χάρη στις υψηλές πληρότητες και το μέσο έσοδο ανά κλίνη. Η πώληση 3 ξενοδοχείων RIU προσέφερε 38 εκατ. ευρώ.

Η TUI θα συνεχίσει να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων RIU, Robinson, TUI Magic Life και TUI Blue, το οποίο αποτελείται σήμερα από 380 ξενοδοχεία.

Το καλοκαίρι του 2018, ο όμιλος προγραμματίζει την έναρξη λειτουργίας 5 νέων ξενοδοχείων ανάμεσα στα οποία είναι και το TUI Sensatori στη Ρόδο. Το brand RIU, λόγω υψηλής πληρότητας και κερδοφορίας του, παραμένει βασικός κινητήρας ανάπτυξης εσόδων και αναπτύσσεται με νέα ξενοδοχειακά πρότζεκτ στην Ευρώπη, την Καραϊβική και τη ΝΑ Ασία.

Η κρουαζιέρα είχε αύξηση λειτουργικών κερδών 23,2% στα 92,4 εκατ. ευρώ χάρη στην αυξημένη μέση ημερήσια τιμή. Η μέση πληρότητα μειώθηκε οριακά στις TUI Cruises, παρέμεινε σταθερή στις Marella Cruises και αυξήθηκε στις Hapag-Lloyd Cruises.

Nέα κρουαζιερόπλοια θα ενταχθούν στον στόλο των θυγατρικών κρουαζιέρας του ομίλου το 2018 και το 2019 αλλά και το 2023 προκειμένου να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στην αγορά.

Οι εμπειρίες προορισμού TUI Destination Experiences είχαν καλές λειτουργικές επιδόσεις το πρώτο μισό της χρονιάς με αύξηση 5% στις αφίξεις πελατών.

 

Πηγή : tornosnews.gr

Pin It on Pinterest