Δημήτρης Γάκης: «Η λειτουργία των ΕΠΑΛ στη Δωδεκάνησο με όλες τις ειδικότητες που ζητήθηκαν και η έγκαιρη στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικούς, καταδεικνύει τη συνέπεια με την οποία η κυβέρνηση αντιμετωπίζει την εκπαίδευση στη νησιωτική χώρα»

Μετά από συνεχείς παρεμβάσεις και εποικοδομητική συνεργασία του προέδρου της υποεπιτροπής νησιωτικών και ορεινών περιοχών της Βουλής Δημήτρη Γάκη με τον αρμόδιο υφυπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δημήτρη Μπαξεβανάκη, θα λειτουργήσουν όλα τα τμήματα με τις ειδικότητες που ζητήθηκαν στα ΕΠΑΛ της Δωδεκανήσου.

Μετά τη σχετική ενημέρωση που είχε για το θέμα από τον υφυπουργό Παιδείας, ο βουλευτής Δωδεκανήσου Δημήτρης Γάκης δήλωσε:

«Η απόφαση της κυβέρνησης να ανταποκριθεί στις προτάσεις μας και να λειτουργήσει όλα τα τμήματα των ΕΠΑΛ στη Δωδεκάνησο με σύγχρονες ειδικότητες και η έγκαιρη στελέχωση με εκπαιδευτικούς όλων των Σχολείων στο νομό μας, που ολοκληρώνεται άμεσα, αποτελούν πράξεις ευθύνης και προοπτικής για την εκπαίδευση στη νησιωτική χώρα. Ταυτόχρονα, στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα σε όλους ότι η κυβέρνηση και οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είναι αποφασισμένοι να ασκήσουν πολιτική για την Παιδεία, ο καθένας σύμφωνα με το δικό του θεσμικό ρόλο, με παραγωγικό, τεκμηριωμένο, αναπτυξιακό και ανταποδοτικό για την κοινωνία τρόπο. Η απόφαση να λειτουργήσουν με τον πιο κατάλληλο τρόπο τα ΕΠΑΛ στη Δωδεκάνησο και η συνεπής μας στάση απέναντι σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και τις οικογένειές τους, βάζει στο περιθώριο τις μικροπολιτικές σκοπιμότητες μερίδας ντόπιων συνδικαλιστών, που μοναδικός τους στόχος είναι η συκοφάντηση της πολιτικής της κυβέρνησης και η υποβάθμιση της ουσίας του συνδικαλιστικού κινήματος. Η επαγγελματική εκπαίδευση στη νησιωτική χώρα αποτελεί παράγοντα κοινωνικής συνοχής και προόδου και η λειτουργία τμημάτων/ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ της Δωδεκανήσου, μετά από διάλογο και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της νησιωτικής Ελλάδας και τις προτάσεις των τοπικών εκπαιδευτικών κοινοτήτων, συμβάλλει έμπρακτα στην προσπάθεια στήριξης και αναβάθμισης της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίσουμε με νέες πρωτοβουλίες το διάλογο για την Παιδεία στη νησιωτική χώρα, θέτοντας σαν προϋπόθεση τη δημιουργία ενός συνολικού – ολοκληρωμένου σχεδίου για την γενική και τεχνική-επαγγελματική εκπαίδευση στις νησιωτικές περιφέρειες που οι τοπικές κοινωνίες περιμένουν.»

Pin It on Pinterest