Αναβάθμιση των σχολικών μονάδων της Ρόδου ζήτησε από τον Δήμαρχο Ρόδου η Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Στα  πλαίσια αναβάθμισης των κτιριακών υποδομών των σχολικών μονάδων και της παροχής καλύτερων συνθηκών μάθησης των μαθητών ήταν καλεσμένοι  σε συνεδρίαση  του Διοικητικού Συμβουλίου της  Α  ΕΛΜΕ  οι κ. Κορωναίος αντιδήμαρχος παιδείας  Ρόδου και η κ. Ατσίδη Ελπίδα πρόεδρος Σχολικής επιτροπής Δήμου Ρόδου. Είχε προηγηθεί τον Νοέμβριο συνάντηση με το δήμαρχο  όπου είχαν τεθεί ως γνωστό εκτός των κτιριακών  και θέματα  τοποθέτησης  αναβατορίων στις σχολικές μονάδες ώστε  να διευκολυνθούν οι μαθητές  με κινητικά προβλήματα   ή τραυματισμούς. Ακόμα  τέθηκαν    ζητήματα  αστικής ασφαλείας   μαθητών και εκπαιδευτικών  που  μπορούν  να υπάρξουν μέσα στις σχολικές μονάδες  όπως  φυσικές καταστροφές, παλιά κτίρια κ.ο.κ, αλλά και ζητήματα καθαριότητας των σχολικών Μονάδων.  Ο δήμαρχος στην προηγούμενη συνάντηση   είχε δεσμευτεί  να αξιοποιήσει το υπόλοιπο από τις  εκπτώσεις  των εργολάβων στα  χρήματα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Οι κύριοι Κορωναίος και Ατσίδη εκδήλωσαν την βούληση  της δημοτικής  αρχής για την εκτέλεση των απαιτούμενων παρεμβάσεων στα σχολικά κτήρια και τη δέσμευση να μεταφέρουν τα θέματα στον Δήμαρχο.

Σε  συνέχεια της συνάντησης που είχαν τα μέλη της  Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου τον Νοέμβριο με τον Δήμαρχο και ακολούθως  των παραπάνω  υπήρξε συνάντηση με τον  δήμαρχο Ρόδου  που ενημέρωσε  ότι με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου:

 

Α) Είναι έτοιμη μελέτη προϋπολογισμού 764.000  ευρώ θα καλυφθεί από το υπόλοιπο χρηματοδότησης του ειδικού προγράμματος για τα σχολεία   της Περιφέρειας νοτίου Αιγαίου για παρεμβάσεις στα σχολεία της πόλης.

 

 

Β) Ο δήμος της Ρόδου υπέβαλλε πρόταση στο πρόγραμμα  Φιλόδημος  ποσού 840.000 Ευρώ (650.000 Ευρώ χρηματοδότηση υπουργείου  και  240000 €   από ίδιους πόρους του Δήμου) για παρεμβάσεις στους αύλιους χώρους 40 σχολικών κτιρίων του νησιού

 

Γ) Εκπονείται νέα μελέτη για παρέμβαση στα ιστορικά κτίρια της Ρόδου  με πόρους  ΣΑΤΑ, προϋπολογισμού 1.516.000 €

 

Η Α  ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου  σαν  επιστημονικό  και συνδικαλιστικό όργανο αναμένει την   υλοποίηση  των παραπάνω αφού το περιβάλλον στο οποίο κινούνται τα παιδιά και περνούν ένα μεγάλο μέρος της ημέρας τους είναι ιδιαίτερα σημαντικό από παιδαγωγική άποψη γιατί επηρεάζει τις μαθησιακές διαδικασίες, αλλά επιπλέον επιδρά στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς και στην κοινωνική ωρίμανση.

Pin It on Pinterest