Μετά την απαραίτητη ενημέρωση των συστημάτων της υπηρεσίας, είναι σε λειτουργία το σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στην ιστοσελίδα μας (deyar.gr) καθώς και της εφαρμογής μας my deyar.
Ζητάμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση προκαλέσαμε στους καταναλωτές και ενημερώνουμε ότι η περίοδος της αναβάθμισης (Ιανουάριος), δεν προσμετράτε στους διακανονισμούς .
Η ΔΕΥΑΡ έχοντας ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, συνεχίζει να εκσυγχρονίζεται προχωρώντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό μεγάλου μέρους των υπηρεσιών τους.