O Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών καινοτομεί ακόμη μια φορά σε διεθνές επίπεδο και εμπλουτίζει την ιδιαίτερα επιτυχημένη εφαρμογή ATH Messenger -στο Facebook και στο Twitter- υλοποιώντας το Facebook Messenger bot, το «έξυπνο πρόγραμμα» που διαβάζει γρήγορα την επικοινωνία του χρήστη, προσφέροντας ακόμη περισσότερες υπηρεσίες και πληροφορίες αεροδρομίου σε πραγματικό χρόνο!
Αξιοποιώντας τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας αιχμής, οι χρήστες μπορούν πλέον εύκολα και άμεσα να συνομιλούν με το «έξυπνο» bot, αποκτώντας online ενημέρωση καθ’όλο το 24ωρο για την πτήση που τους ενδιαφέρει, ειδικές προσφορές στα καταστήματα, δρομολόγια ΜΜΜ, υπηρεσίες στάθμευσης / e-parking στο αεροδρόμιο κ.α.
Για τη νέα αυτή υπηρεσία, ο κ. Γιώργος Δημητριάδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, δήλωσε:
«Tα bots είναι προγράμματα που επιτελούν ένα συγκεκριμένο έργο με αυτοματοποιημένο τρόπο χωρίς να είναι απαραίτητη η ανθρώπινη επέμβαση. Το ΑΤΗ Messenger Bot είναι μια εφαρμογή που θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το smartphone μας, διότι, όσο θα εξελίσσεται, τόσο θα μειώνεται η χρήση πολλών διαφορετικών εφαρμογών. Με μια μικρή εντολή, θα είμαστε σε θέση να εκτελούμε όλα όσα θέλουμε μέσω του Facebook Messenger.
Στο αεροδρόμιο της Αθήνας επενδύουμε σημαντικά στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και για το λόγο αυτό ερευνούμε, επεκτείνουμε και δημιουργούμε νέες καινοτόμες υπηρεσίες και το ATH Messenger bot είναι μία από αυτές. Το ATH Messenger είναι μία εφαρμογή, η οποία εκφράζει το πνεύμα της εποχής που ζητά ευκολία, διάδραση και άμεση πληροφορία.»
Για να ξεκινήσετε, αρχίστε μία συνομιλία αναζητώντας το @ATHMessenger μέσα από το Facebook Messenger.
Για τη λειτουργία του «ATH Messenger», έχει δημιουργηθεί αυτή η σελίδα στο Facebook.
Περισσότερες πληροφορίες για το «ATHMessenger» θα βρείτε στο βοηθό περιήγησης (Help Guide) παρακάτω:
Αναζήτηση πτήσεων μέσω του ΑΤΗ Messenger και το μενού επιλογών, που διατίθεται.