” Επιτάχυνση των διαδικασιών για την ίδρυση και λειτουργία των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων διοίκησης τουρισμού του Παν. Αιγαίου με έδρα τη Ρόδο”

ΘΕΜΑ: «Συνάντηση του Μάνου Κόνσολα με τον Αν. Υπουργό Παιδείας, κ. Κουράκη – Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου ζητά χρονοδιάγραμμα και επιτάχυνση των διαδικασιών για την ίδρυση και λειτουργία των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων διοίκησης τουρισμού του Παν. Αιγαίου με έδρα τη Ρόδο»

Ζητήματα που αφορούν και στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης στα Δωδεκάνησα, έθεσε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, στον Αν. Υπουργό Παιδείας, κ. Κουράκη, κατά τη διάρκεια συνάντησής τους στο Υπουργείο.

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου επισήμανε την ανάγκη επιτάχυνσης των διαδικασιών για την ίδρυση των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων διοίκησης τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου με έδρα τη Ρόδο, για τα οποία υπάρχει ήδη θετική απόφαση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου αλλά και η καθολική στήριξη της τοπικής κοινωνίας.

Ο κ. Κόνσολας επισήμανε ότι αν υπάρχει ένας τομέας στον οποίο πρέπει να επιβεβαιώνεται η συνέχεια του Κράτους, αυτός είναι ο τομέας της Παιδείας και ζήτησε  να επιταχυνθούν οι σχετικές διαδικασίες για την ίδρυση και λειτουργία των δύο αυτών τμημάτων με έδρα τη Ρόδο.

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου έθεσε, επίσης, στον Υπουργό τα εξής ζητήματα που αφορούν στα Δωδεκάνησα:

-Ίδρυση σχολείων δεύτερης ευκαιρίας σε Κάλυμνο και Κω με αναθεώρηση και επανεξέταση των προϋποθέσεων και των κριτηρίων για τη λειτουργία τους, λόγω των ιδιαιτεροτήτων της νησιωτικότητας.

-Δημιουργία νέων ειδικοτήτων στα ΙΕΚ Ρόδου, Καλύμνου και Κω.

Στα ΙΕΚ Κω και Καλύμνου πρέπει να δημιουργηθούν ειδικότητες τουριστικών επαγγελμάτων, αναγκαίες για την κατάρτιση στελεχών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Σε ό,τι αφορά στο ΙΕΚ Ρόδου, υπάρχει η ανάγκη  δημιουργίας ειδικότητας φύλακα αρχαιοτήτων, απαραίτητη ειδικότητα για τη στελέχωση των δομών πολιτιστικής κληρονομιάς στην ευρύτερη περιοχή.

Αναβάθμιση των υποδομών και των εργαστηρίων του ΙΕΚ Ρόδου.

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου έθεσε ακόμα το ζήτημα της έγκαιρης προετοιμασίας, εν όψει της νέας σχολικής περιόδου, για την κάλυψη των θέσεων των εκπαιδευτικών στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  στα Δωδεκάνησα, ενώ ζήτησε να εξεταστεί το ζήτημα της μονιμοποίησης των αναπληρωτών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα κενά στην εκπαίδευση.