«Το Υπουργείο Παιδείας επιδεικνύει αδικαιολόγητη καθυστέρηση και αδράνεια στο ζήτημα της ίδρυσης δομής ειδικής αγωγής στη Λέρο»

φωτογραφία

ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Το Υπουργείο Παιδείας επιδεικνύει αδικαιολόγητη καθυστέρηση και αδράνεια στο ζήτημα της ίδρυσης δομής ειδικής αγωγής στη Λέρο»

Αδικαιολόγητη κωλυσιεργία και καθυστέρηση καταλογίζει στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για το ζήτημα της ίδρυσης σχολικής δομής ειδικής αγωγής στη Λέρο, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας.
Ο Βουλευτής που είχε καταθέσει και σχετική Ερώτηση στη Βουλή από τις 15 Οκτωβρίου, τονίζει ότι η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας έχει παραλάβει από τις 3 Αυγούστου τον πλήρη φάκελο και την πρόταση για ίδρυση σχολικής δομής ειδικής αγωγής στη Λέρο αλλά δεν έχει προχωρήσει σε αξιολόγηση και εισήγηση.
Με δεδομένο ότι χρειάζεται και η σχετική έγκριση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, είναι σαφές ότι η Λέρος πολύ δύσκολα θα αποκτήσει δομή ειδικής αγωγής τη σχολική χρονιά που διανύουμε.
Σε δήλωσή του, ο Μάνος Κόνσολας επισημαίνει:
«Πρέπει να αντιληφθούν όλοι ότι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν παιδιά με ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες στις νησιωτικές περιοχές και ιδιαίτερα στη Λέρο, δεν έχουν καμία σχέση με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι οικογένειές τους στην ηπειρωτική χώρα και στην Αττική.
Για να ενταχθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία αυτά τα παιδιά στη Λέρο, θα πρέπει να μετακινηθούν οι ίδιοι και οι οικογένειές τους σε άλλο μεγαλύτερο νησί, στο οποίο υπάρχουν δομές ειδικής αγωγής.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να αντιληφθεί την πραγματικότητα στη Λέρο αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νησιωτικότητας.
Άμεσα πρέπει να αξιολογηθεί και να προχωρήσει η ίδρυση και η λειτουργία δομής ειδικής αγωγής και συγκεκριμένα το τμήμα ένταξης στο δημοτικό σχολείο Ξηροκάμπου Λέρου.
Είναι αυτονόητη υποχρέωση της Πολιτείας απέναντι σε αυτά τα παιδιά και τις οικογένειές τους, που δεν πρέπει να καταδικαστούν σε κοινωνικό αποκλεισμό και να αισθάνονται αποσυνάγωγοι από την εκπαιδευτική διαδικασία και το δικαίωμα στη μόρφωση».