Η Ανατολική Μακεδονία, η Θράκη και η Κάρπαθος ως αυθεντικοί και ποιοτικοί προορισμοί, που υποστηρίζουν ποικίλες μορφές τουρισμού, εφαρμόζουν τις αρχές της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και δεν συγκαταλέγονται στους καθιερωμένους ελληνικούς προορισμούς από τη γερμανική αγορά, παρουσιάστηκαν στη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης, την οποία διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας στη Φρανκφούρτη στις 4 Δεκεμβρίου 2025
Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι επιλεγμένων διοργανωτών ταξιδίων, αεροπορικών εταιρίων και τουριστικών γραφείων, καθώς και δημοσιογράφοι από σημαντικά τουριστικά ΜΜΕ. Από ελληνικής πλευράς έλαβαν μέρος ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στη Φρανκφούρτη, Δημήτρης Δόχτσης, η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, Νικολέτα Λεκανίδη, η αναπληρώτρια προϊσταμένη, Χαρίκλεια Προκάκη και το στέλεχος της ίδιας υπηρεσίας, Claudia Stoehr-Geranastassis, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Παναγιώτης Αρχοντής, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου Καρπάθου, Αναστάσιος Μήλιος, ο υπηρεσιακός υπεύθυνος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Γιώργος Παναγόπουλος, και η ειδική σύμβουλος Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου, Αναστασία Σκούλλου.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των προορισμών, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στον χαιρετισμό του ο γενικός πρόξενος Δ. Δόχτσης, παροτρύνοντας ταυτόχρονα τους προσκεκλημένους να τους επισκεφτούν.
Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Π. Αρχοντής, ενημέρωσε τους προσκεκλημένους για τις τουριστικές διαδρομές της και τις ιδιαίτερες εμπειρίες που προσφέρει η περιοχή, ενώ ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Καρπάθου, Α. Μήλιος, ανέδειξε την Κάρπαθο ως αυθεντικό προορισμό και αναφέρθηκε διεξοδικά στις εμπειρίες, τις φυσικές ομορφιές και τις δραστηριότητες που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης του νησιού, μετά και την προσθήκη από τον Μάιο του 2026 απευθείας αεροπορικής σύνδεσης Ντίσελντορφ-Καρπάθου από την αεροπορική εταιρία Eurowings.
Στην εκδήλωση προβλήθηκαν βίντεο και διανεμήθηκαν προωθητικό υλικό και χαρακτηριστικά τοπικά προϊόντα, ενώ ακολούθησε γεύμα με παραδοσιακές γεύσεις, στη διάρκεια του οποίου δόθηκε η δυνατότητα για ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τον προγραμματισμό ταξιδίων εξοικείωσης και άλλων δράσεων προβολής στη γερμανική αγορά.
