TripInView: Στη Ρόδο οι επισκέπτες αναζητούν πολυτελείς διακοπές και νυχτερινή ζωή

Ειδικότερα και τα δύο στελέχη του TripInView επισήμαναν στο Εnikonomia.gr ότι: «Οι κορυφαίοι προορισμοί  για την τουριστική αγορά της Μεγάλη Βρετανίας, Γερμανίας, Σουηδίας, Ουγγαρίας, Σερβίας, Ιταλίας, ΗΠΑ, Γαλλίας, Ισπανίας και Ολλανδίας περιλαμβάνουν Σαντορίνη, Νάξο, Μήλο,  Χαλκιδική, Ρόδο, Μύκονο, Κέρκυρα, Αττική, Χανιά και Σάμο, σύμφωνα με τις αναζητήσεις των επισκεπτών του site που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο τρίμηνο 2016».

Επιπλέον ο κ. Διονάς τόνισε με έμφαση πως:«Σύμφωνα με τα tags του Tripinview, οι επισκέπτες επέλεξαν τους ελληνικούς προορισμούς το πρώτο τρίμηνο 2016 για τους παρακάτω λόγους: Σαντορίνη (ρομαντικές και πολυτελείς διακοπές),Νάξο (οικογενειακές διακοπές και ναυτικό τουρισμό), Μήλο (ρομαντικές διακοπές και ναυτικό τουρισμό), Χαλκιδική (οικογενειακές και πολυτελείς διακοπές), Ρόδο (πολυτελείς διακοπές και νυχτερινή ζωή), Μύκονος (πολυτελείς διακοπές και νυχτερινή ζωή), Κέρκυρα (πολυτελείς διακοπές και πολιτιστικά δρώμενα), Αττική  (πολιτισμό, οικογενειακές διακοπές και γαστρονομία), Χανιά (ρομαντικές και οικογενειακές διακοπές και γαστρονομία) και  Σάμο ( πολιτισμό και γαστρονομία).

Μεταξύ άλλων ο κ.Διονάς, αναφερόμενος στο site είπε ότι: «Το Tripinview είναι μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στον τομέα της πληροφορικής  στην Ελλάδα  καθώς αγγίζει τα 3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ συμβάλλει καταλυτικά στον εμπλουτισμό του οπτικού υλικού που προβάλλει την χώρα παγκοσμίως και κατ’ επέκταση στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Ενώ οι επισκέπτες του site προέρχονται από περισσότερες από  190 χώρες και 10.000 πόλεις».

«Είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται ολόκληρη η ακτογραμμή της Ελλάδας και αναδεικνύονται οι μοναδικές ομορφιές της χώρας από το δυτικότερο άκρο στους Οθωνιούς έως το ανατολικότερο στην Μεγίστη και από τον Έβρο στον Βορρά έως την Γαύδο. Για πρώτη φορά οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο μπορούν να δουν τους παραθαλάσσιους προορισμούς της χώρας, τις παραλίες και τα καλύμματα, όπως ακριβώς είναι», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Διονάς.

Από την άλλη πλευρά ο κ. Δημητρακόπουλος αναφερόμενος στην επισκεψιμότητα του site διευκρίνισε  ότι: «Οι επισκέπτες  του TripInView έχουν μια μέση διάρκεια επίσκεψης τουλάχιστον 9 λεπτών (με αρκετές χώρες να ξεπερνάνε τα 12 λεπτά κ.μ.ο.). Αξιοσημείωτο είναι δε ότι ο μέσος όρος διάρκειας επίσκεψης στο Travel Industry παγκοσμίως είναι λίγο λιγότερο από 3 λεπτά».

 

Πηγή : enikonomia

Pin It on Pinterest