Σπιρουλίνα: Ένας «δυναμίτης» θρεπτικών συστατικών- Ποια τα οφέλη για τον οργανισμό

spiroulina-ofeli-708

Η σπιρουλίνα είναι μία από τις υπερτροφές που έχει κάνει αισθητή την είσοδο της τα τελευταία χρόνια και ενσωματώνεται στις διατροφικές συνήθειες αρκετών.

Με χαρακτηριστικό κυανόπράσινο χρώμα από την χλωροφύλλη και τη φυκοκυάνη, αυτό το μικροφύκι αποτελεί έναν «δυναμίτη» θρεπτικών συστατικών για τον οργανισμό.

Ποια, όμως, είναι τα οφέλη;

Βελτιώνει την εγκεφαλική λειτουργία

Οι φυσικές ενώσεις της σπιρουλίνας ενισχύουν την καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου. Σε μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο Journal of Experimental Neurology, ερευνητές διαπίστωσαν πως βοηθούν στη μείωση της βλάβης του εγκεφάλου αρουραίων, που είχαν υποστεί εγκεφαλικό.

Αποτρέπει τις ηπατικές διαταραχές

Μπορεί να ελαχιτοποιήσει τη ζημιά που προκαλεί ασθένεια του ήπατος σε πληγέντα όργανα. Αρκετές μελέτες διαπίστωσαν ότι μια δόση σπιρουλίνας σε ασθενείς που πάσχουν από χρόνια ηπατίτιδα περιορίζει τη βλάβη.

Αποτρέπει την φλεγμόνη

Η σπιρουλίνα είναι γνωστή για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές της, τα αποτελέσματα των οποίων ενισχύονται με συμπληρώματα ωμέγα-3. Περιέχει τα απαραίτητα λιπαρά οξέα, που ελαχιστοποιούν τις μολύνσεις και τις φλεγμονές.

Βοηθά στην αναιμία

Σε ορισμένα θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη C, χρειάζονται ενίσχυση για την απορρόφηση του του σιδήρου. Ο σίδηρος της σπιρουλίνας, ωστόσο, απορροφάται εύκολα από τον οργανισμό, χωρίς κάποια βοήθεια από άλλη τροφή. Αυτό κάνει το μικροφύκι ιδανικό για μέλλουσες μητέρες ή άτομα που πάσχουν απο αναιμία.

Πλούσια σε θρεπτικά.

Εκτός από σίδηρο, είναι γεμάτη με βιταμίνη Β, Α, C, και E. Είναι πλούσια πηγή ασβεστίου, καλίου, χαλκού, μαγνησίου, μαγγανίου, φωσφόρου και σεληνίου.

Κρατά τα κόκαλα δυνατά

Η σπιρουλίνα έχει πάνω από 26 φορές περισσότερο ασβέστιο από το γάλο. Αυτό την κάνει ένα συμπλήρωμα διατροφής απαραίτητο για παιδιά και άτομα στο στάδιο της γήρανσης. Επίσης, μπορεί να καταναλωθεί και από εγκύους.