Πιείτε νερό για να είστε υγιείς και ελαφρύτεροι

nero1-656x410

Σύμφωνα με νέα μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Human Nutrition and Dietetics, η αυξημένη κατανάλωση νερού, μπορεί να
βοηθήσει στον έλεγχο βάρους, στη μείωση πρόσληψης ζάχαρης, νατρίου και κορεσμένου λίπους.

Στη μελέτη συμμετείχαν συνολικά περισσότεροι από 18.300 ενήλικες στις ΗΠΑ από το National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) 2005-2012, οι οποίοι ανέφεραν στους ερευνητές τί κατανάλωσαν σε διάστημα 2 ημερών.

Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες οι οποίοι έπιναν περισσότερο νερό μέσα στην μέρα, προσλάμβαναν και λιγότερες θερμίδες, λιγότερο νάτριο (αλάτι), λιγότερη ζάχαρη καθώς και λιγότερη χοληστερόλη.

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι το να δίνει κανείς έμφαση στη συστηματική του ενυδάτωση και να αυξάνει την πρόσληψη υγρών μέσα στην ημέρα, θα μπορούσε να προάγει τόσο την καλή του υγεία όσο και τον καλύτερο έλεγχο του βάρους του.

Πηγή: neadiatrofis.gr