Προσωπικό για τα καταστήματα της Ρόδου θα προσλάβει η Eurobank

engine.feed.gr

Το νέο προσωπικό θα έχει ως βασικές αρμοδιότητες:

• Tην εξυπηρέτηση των πελατών, με έμφαση στην προβολή / προώθηση των προϊόντων και της εικόνας της Τράπεζας προς το ευρύ κοινό.

• Tην ανάπτυξη και διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου, μέσω της προώθησης των χρηματοοικονομικών προϊόντων της Τράπεζας.

• Tη διαχείριση των καθημερινών τραπεζικών εργασιών / συναλλαγών.

• Tην παρακολούθηση των εξελίξεων της τοπικής αγοράς και του ανταγωνισμού.

Οι κατάλληλοι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν:

• Πτυχίο ανώτατου ή ανώτερου εκπαιδευτικού ιδρύματος, θετικής ή οικονομικής κατεύθυνσης.

• Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία μέχρι 2 έτη στην εξυπηρέτηση πελατείας θα εκτιμηθεί ως επιπλέον προσόν.

• Ανεπτυγμένες ικανότητες επικοινωνίας και έντονος προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών και στην επίτευξη αποτελεσμάτων.

• Αριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Office) και της αγγλικής γλώσσας.

• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άντρες συμμετέχοντες).

Τα κριτήρια
Η εντοπιότητα και η γνώση της τοπικής αγοράς αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για τη διεκδίκηση μιας θέσης.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], έως τις 7 Φεβρουαρίου.

Περισσότερες πληροφορίες παρέχει η Διεύθυνση Επιλογής και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού στo τηλέφωνo 210 335 7172.