Με ποια διατροφή θα προστατευτείτε από τις αλλεργίες

a23d3d4adb72d030d0be18dfdd75bcf6_L

Όσοι πάσχετε από αλλεργίες πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τη διατροφή σας, προκειμένου να αποφύγετε το ενδεχόμενο κάποιου αλλεργικού σοκ.

Παράλληλα, εντάσσοντας συγκεκριμένες τροφές στη διατροφή σας, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης αλεργιών.

Σημαντικό ρόλο σ’ αυτό παίζουν οι προσταλαγδίνες, ουσίες με ορμονική δράση, οι οποίες παίζουν θετικό ρόλο στη μείωση της εμφάνισης και της έντασης των αλλεργικών συμπτωμάτων.

Τα ω-3 λιπαρά οξέα, που βρίσκονται σε μεγάλα ποσά στα ψάρια, στα καρύδια και στον λιναρόσπορο, δημιουργούν το έδαφος για την παραγωγή προσταγλανδινών τύπου 3.

Μια άλλη φυσική ουσία που δρα κατά των αλλεργιών είναι η κερκετίνη, ένα αντιοξειδωτικό στοιχείο που βρίσκεται στο τσάι, στα κρεμμύδια, στο σταφύλι και στα μήλα.

Η ουσία αυτή αναστέλλει τη δράση ενζύμων που είναι απαραίτητα για να δημιουργηθούν οι κακές προσταγλανδίνες.

Επίσης, η κερκετίνη αναστέλλει την έκκριση της ισταμίνης, της ουσίας που παράγεται στον οργανισμό κατά την αλλεργική αντίδραση.

Παρόμοια αντιαλλεργική δράση με αυτή της κερκετίνης έχουν το τζίντζερ, η κουρκουμίνη (φυσική χρωστική ουσία και βασικό συστατικό του καρυκεύματος κουρκουμάς) και πιθανώς η καψαϊκίνη (ενεργή ουσία της κόκκινης πιπεριάς).

Πηγή:onmed.gr