Thomas Cook: Με νέο ξενοδοχείο στη Ρόδο ανοίγεται στα νεανικά κοινά

1ac72a5870c9ca019a3ca3b296d55289_XL

Ένα δυναμικό κοινό που επιλέγει διακοπές εμπειρίας και διασκέδασης σε resort μόνο για ενήλικους χωρίς παιδιά αναζητά να βρει για το νέο ξενοδοχειακό brand, που κάνει το ντεμπούτο του από την Ελλάδα από τον ερχόμενο Μάϊο, ο παγκόσμιος ταξιδιωτικός κολοσσού τoυ Thomas Cook.

H πρώτη μονάδα ξεκινάει τη λειτουργία της στην Ελλάδα το Μάιο του 2016 και ειδικότερα στη Ρόδο και φιλοδόξει να απευθυνθεί σε ένα κοινό περίπου 3,5 εκατομμυρίων Ευρωπαίων που εκτιμά η εταιρία ότι θα ενδιαφερότνα να έλθουν στη Ρόδο. Πρόκειται για το καινοτόμο 90 δωματίων θέρετρο Casa Cook Ρόδου στα Κολύμπια, ένα κατεξοχήν boutique ξενοδοχείο που φέρνει μια αστική αίσθηση και ένα μποέμ πνεύμα στην παραλία.

Eπισημαίνεται ότι το Casa Cook Ρόδου δημιουργήθηκε από τον Thomas Cook Group plc, σε συνεργασία με μια ομάδα συμβούλων από την κατηγορία premium lifestyle. Τον Michael Schickinger των Lambs & Lions, αιχμή του δόρατος στην εννοιολογική ανάπτυξη, σε στενή συνεργασία με τη διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων Annabell Kutucu και την αρχιτέκτονα Βάνα Pernari.

Με έμφαση στην εμπειρία και το σχεδιασμό, το μπαρ, το εστιατόριο, η κεντρική πισίνα και οι χώροι του lounge αποτελούν το ζωντανό κομβικό σημείο του ξενοδοχείου. Και οι πέντε κατηγορίες δωματίων διαθέτουν πρόσβαση στην πισίνα από την ιδιωτική βεράντα. Στο εσωτερικό, τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα με ανωτέρας ποιότητας στρώματα, κλιματισμό, μίνι μπαρ και δωρεάν Wi-Fi. Ορισμένα μάλιστα διαθέτουν εσωτερικό τζακούζι – συμπεριλαμβανομένων και των δύο bungalow suites με τις ιδιωτικές πισίνες.

Το Casa Cook είναι το έκτο brand στο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων του Thomas Cook, το καθένα με μια μοναδική εμπειρία για τον επισκέπτη που να αρμόζει στις διαφορετικές κατηγορίες πελατών. Υπογραμμίζεται ότι έχει προγραμματιστεί η δημιουργία περαιτέρω ξενοδοχείων το 2017, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα.

Η Ελλάδα είναι αυτή την στιγμή ο δεύτερος σημαντικότερος προορισμός για την Thomas Cook και είμαστε σίγουροι ότι και αυτή τη χρονιά θα έχουμε ικανοποιητικά νούμερα”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Remo Masala, διευθυντής μάρκετινγκ του Thomas Cook Group. Ο κ. Masala βρέθηκε στην Αθήνα για την παρουσίαση του νέου εγχειρήματος του ομίλου, ο οποίος δραστηριοποιείται σε 15 διαφορετικές αγορές και διαθέτει μία πελατεία άνω των 22,5 εκατ. τουριστών. Ο όμιλος έχει στην ομπρέλα του (κυρίως μέσω franchise ή συμβάσεων διαχείρισης, αλλά και ιδιόκτητα) συνολικά 189 ξενοδοχεία: Στη χώρα μας o Thomas Cook έχει στην ομπρέλα του 49 ξενοδοχεία, έναντι 31 και 17 που διαθέτει αντίστοιχα σε Βαλεαρίδες και Κανάρια νησιά, ενώ η τρίτη σημαντικότερη αγορά αποτελεί αυτή της Τουρκίας με 45 συνολικά ξενοδοχεία. Μάλιστα, λόγω των γνωστών ζητημάτων της ασφάλειας που έχει επηρεάσει τη ζήτηση για Τουρκία, δεν είναι λίγοι οι τουρίστες που στρέφουν ήδη ή σκέφτονται να στρέψουν το ενδιαφέρον τους για την ελληνική αγορά.

To προφίλ του Thomas Cook Με ιστορία από το 1841, ο Thomas Cook Group plc είναι ένας από τους κορυφαίους στον κόσμο ομίλους σε ταξίδια αναψυχής με πωλήσεις ύψους 9,6 δισ. ευρώ κατά το έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2015. Ο Thomas Cook υποστηρίζεται από 21.813 εργαζόμενους και λειτουργεί σε 15 χώρες-αγορές. Αποτελεί έναν εκ των δύο top σε έσοδα στην κατηγορία του. Οι μετοχές του ομίλου Thomas Cook Group plc είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Κάτω από την ομπρέλα Hotels & Resorts, ο Thomas Cook προσφέρει έξι brand ξενοδοχείων – το καθένα με ένα πολύ ξεχωριστό χαρακτήρα και κάθε ένα «τροφοδοτεί» τις ιδιαίτερες ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών του.

Πηγή: reporter.gr