cabs.gr: Όταν οι συμπληρωματικές υπηρεσίες του τουρισμού μπορούν να αποτελέσουν την καινοτομία που κάνει τη διαφορά!

της Φωτεινής Βαβίτσα, Marketing Consultant

Σίγουρα, για τους περισσότερους από εμάς, με μία πρώτη σκέψη, ο κλάδος των ταξί με τον τουριστικό δεν έχουν καμία σύνδεση. Αυτή όμως είναι η διαφορά μας από την ομάδα της Trinity Vision η οποία εντόπισε τη σύνδεση και δημιούργησε την εφαρμογή που έκανε τη διαφορά στη διαχείριση του στόλου των ταξί.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Σκεφτείτε λοιπόν, πόσες φορές, σαν τουρίστες που επισκεφτήκατε έναν προορισμό, χρειαστήκατε και την εξυπηρέτηση ενός οχήματος ταξί, είτε για να μεταφερθείτε στο ξενοδοχείο σας ή απλά για κάποια μεταφορά σας στην περιοχή.

Ειδικά για τους τουρίστες είναι μεγάλη «σωτηρία» να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν στο θέμα της μεταφοράς, δεδομένου ότι βρίσκονται σε κάποιο μέρος το οποίο πολύ πιθανόν επισκέπτονται για πρώτη φορά. Ακόμη όμως και να μην ισχύει αυτό, ισχύει το ότι η πλειοψηφία των τουριστών περιηγούνται στον προορισμό τους χωρίς κάποιο δικό τους μέσο μεταφοράς.

Αυτομάτως γίνεται λοιπόν αντιληπτή η ανάγκη που υπάρχει στους τουριστικούς προορισμούς και ειδικά σε high – season περιόδους, να υπάρχει άμεση εξυπηρέτηση των επισκεπτών και ειδικά από τις επιχειρήσεις που τους εξυπηρετούν. Σκεφτείτε μόνο, πόσο θετική εντύπωση μπορεί να κάνει στον πελάτη ενός ξενοδοχείου, τη στιγμή που χρειάζεται ένα ταξί, να μπορεί να το έχει έξω από την πόρτα του ξενοδοχείου σε κάποια μόλις δευτερόλεπτα.

Το cabs.gr μπόρεσε να κάνει πραγματικότητα και να επιτύχει την ικανοποίηση αυτής της ανάγκης, με το να γίνει η ενδιάμεση (αλλά καθόλα άμεση) επικοινωνία ανάμεσα στο στόλο των ταξί και στις επιχειρήσεις που εδρεύουν σε τουριστικές περιοχές και χρειάζεται να εξυπηρετούν τους πελάτες τους όταν αυτοί χρειάζονται να καλέσουν ένα ταξί.

Το πιο σημαντικό όμως, είναι το γεγονός ότι η εφαρμογή cabs.gr «χτίστηκε» στην ουσία πάνω στις επιχειρήσεις που ήταν ο στόχος να εξυπηρετηθούν ώστε να μπορέσει να «πατήσει» και να «κουμπώσει» πάνω στις δικές τους ανάγκες, είτε αυτό έχει να κάνει με μία ξενοδοχειακή μονάδα ή με κάποιον επαγγελματία οδηγό ταξί.

Δεν είναι άλλωστε τυχαία ούτε η ραγδαία εξάπλωση της εφαρμογής (την οποία θα τη συναντήσετε φέτος σε Ρόδο, Κω, Κέρκυρα, Χερσόνησο, Ελούντα, Άγιο Νικόλαο και Χανιά. Παράλληλα, θα το βρείτε πιλοτικά να λειτουργεί και σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη), αλλά ούτε και η σημαντική διάκριση που έλαβε φέτος σταTourism Awards.

Αυτό που είναι όμως αξιοσημείωτο, εκτός από τα προηγούμενα, είναι η πνοή που μπορεί να δώσει τελικά η σωστή και ορθή χρήση της τεχνολογίας στην οικονομία και συγκεκριμένα στο χώρο του τουρισμού. Δεν είναι άλλωστε λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο τουρισμός αποτελεί μία από τις διεξόδους που μπορούν να οδηγήσουν στην οικονομική ανάκαμψη.

Η προηγούμενη θέση δεν είναι καθόλου απερίσκεπτη, αν σκεφτούμε ότι ο τουριστικός κλάδος μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την Ελλάδα. Καταλήγουμε όμως πάντα σε ένα κοινό συμπέρασμα. Ότι μπορεί όντως ο τουρισμός να γίνει το ισχυρό μας σημείο, αρκεί να ξέρουμε και να λειτουργούμε σωστά.

Και στην επιχειρηματικότητα «λειτουργώ σωστά» σημαίνει «εξυπηρετώ τους πελάτες μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κάνω ό,τι μπορώ για να μείνουν ικανοποιημένοι από εμένα».

Το cabs.gr λοιπόν εντόπισε το πρόβλημα που είχαν τόσο οι τουριστικές επιχειρήσεις όσο και οι οδηγοί των ταξί, στο να εξυπηρετούν τους τουρίστες της περιοχής τους άμεσα και γρήγορα. Μελέτησε το πρόβλημα και βρήκε τη λύση που αύξησε το τζίρο των συνεργαζόμενων στόλων ταξί κατά 15-20%, ενώ μείωσε το χρόνο εξυπηρέτησης των πελατών από 8 – 10 λεπτά σε 4 – 6 δευτερόλεπτα.

Είναι σίγουρα μία από τις περιπτώσεις που αξίζει να μελετάμε, να αναφέρουμε και να επικροτούμε. Από κει και πέρα είναι και αυτές οι περιπτώσεις που πρέπει να μας δείχνουν ότι όταν σκέφτεσαι και δουλεύεις πάνω στο πρόβλημα, τότε δεν μπορεί παρά η λύση που θα προκύψει να είναι επιτυχημένη και τελικά να έχει και ένα θετικό όφελος για κάθε συμβαλλόμενο.

πηγή: e-travelnews.gr

Pin It on Pinterest